Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen raskaustesti 7.4., positiivinen 17.5. Mikä todennäköisyys että nuo negatiiviset oli virheelliset?

Ap
18.05.2018 |

Hei! Kysymys otsikossa.
(Syön siis e-pillereitä, en ole yhtään unohtanut enkä oksentanut.)

Kuukautiset on olleet todella sekaisin jo kolmisen kuukautta, on saattanut tulla muutama tippa tai ei mitään.

Huono olo on jatkunut nyt kolmisen viikkoa ja tein nyt siis positiivisen raskaustestin. Tein kahdesti testin myös tuolloin 6.4. kun ”kuukautiset” olivat jääneet kokonaan tulematta.

Nyt pelkään koko ajan että raskaus onkin pidemmällä kuin tuon ~5vko ja keskeytys ei enää mahdollista... (Kunnon menkat alkoivat viimeksi siis 11.2.)
Kuvittelen myös tuntevani liikkeitä(?!?!), aivan typerää, sillä edellisissä raskauksissa liikkeeitä olen tuntenut rv17->.
Eiköhän nää siis jotain suolistokaasuja ole 🙄
Luulen myös mahani kasvaneen, mutta kun edellisiäkin raskauskiloja on vielä muutama, niin kovin timmi tuo vatsanseutu ei muutenkaan ole...

Meillä on ennestään kolme lasta, ja se on tarpeeksi. En kaipaa moraalisaarnaa abortista tähän keskusteluun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ap jatkaa

Labraan menen huomenna ja maanantaina lääkärille, mutta kun pelottaa niin kovasti, niin nämä kaksi päivää on kamalaa odotella varmuutta.

Vierailija
2/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään kommentoitavaa? Piinaavaa 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytyksen saa lääkärin päätöksellä rv 12+0 saakka, ja Valviran luvalla 20+0 viikkoon asti. 

Vierailija
4/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeytyksen saa lääkärin päätöksellä rv 12+0 saakka, ja Valviran luvalla 20+0 viikkoon asti. 

Niinpä, mutta tuohon Valviran lupaanhan vaaditaan aika painavat syyt... Pelkäänkin että jos viikkoja on enemmän kuin se 12. Onko se juuri päivän päälle tarkkaa onko rv12 vai vaikkapa rv13?

Olen nyt jo näiden kolmen (nuorin 9kk) kanssa aivan jaksamiseni äärirajoilla. Olen myös käynyt paristi viihteellä ystävieni kanssa ja siis juonut reippaasti alkoholia ja polttanut. Lisäksi e-pillereiden päivittäinen käyttö, tuskin tekee hyvää ihmisen alulle 🙄

Vierailija
5/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta tuohon Valviran lupaanhan vaaditaan aika painavat syyt... Pelkäänkin että jos viikkoja on enemmän kuin se 12. Onko se juuri päivän päälle tarkkaa onko rv12 vai vaikkapa rv13?

Olen nyt jo näiden kolmen (nuorin 9kk) kanssa aivan jaksamiseni äärirajoilla. Olen myös käynyt paristi viihteellä ystävieni kanssa ja siis juonut reippaasti alkoholia ja polttanut. Lisäksi e-pillereiden päivittäinen käyttö, tuskin tekee hyvää ihmisen alulle 🙄

Kyllä sen käytännössä saa samoin sosiaalisin syin, kun ennen 12 rvkoakin. 

Vierailija
6/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Olen käsittänyt että sikiön pitäisi olla vakavasti vammainen, ns. ei elinkelpoinen, tai muuta oikeasti hyvin vakava syy.

Ja tiedän ettei tämä vatvominen täällä nyt mitään auta tai muuta, mutta pakko purkaa ajatuksia johonkin.

Vierailija
7/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee yksityisellä gynellä ultraan vaikka alakautta, niin saavat varmimman arvion viikoista

Vierailija
8/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee yksityisellä gynellä ultraan vaikka alakautta, niin saavat varmimman arvion viikoista

Kohta menen labraan, otetaan verestä hcg ja ma lääkärille. Oletan että lääkäri ultraa ja kun verrataan hcg-arvoon, niin on kyllä tarpeeksi tarkka.

Eikä tuo alaultraus tässä nyt mitään pelastaisi kun maito on jo kaatunut.

Alkuperäisenä kysymyksenä oli siis tuo, että mikäköhän on todennäköisyys että nuo huhtikuussa tehdyt negat oli virheelliset.. 😬

Vierailija
9/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Olen käsittänyt että sikiön pitäisi olla vakavasti vammainen, ns. ei elinkelpoinen, tai muuta oikeasti hyvin vakava syy.

Ja tiedän ettei tämä vatvominen täällä nyt mitään auta tai muuta, mutta pakko purkaa ajatuksia johonkin.

20+1 - 24+0 saa abortin sikiön vaikean vamman vuoksi. Sitä ennen sosiaalisin syin, joka sinulla  on se, että on kolme lasta ja olet jo nyt uupunut heidän hoitamiseensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän