Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo, prkle. En löydä mitään kivaa mekkoa lapsen rippijuhliin.

Vierailija
18.05.2018 |

Olen käynyt läpi nettikaupat (ellos, h&m, zalando, bubbleroom), nettikirpparit (tori, huutis) ja tänään vielä kaupat (stocka, h&m, kappahl, lindex, zara, your face, halonen, vila, vero moda).
Eikä mitään kivaa/sopivaa mekkoa tai muutakaan asua missään. Alastiko nyt menen kirkkoon ja emännöin juhlat?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on upeita housupukuja, osta sellainen.

Tai käy pikkuputiikeissa, varmasti löytyy.

Itse tykkään esim. cos:n ja massimo duttin vaatteista, oletko käynyt katsomassa valikoiman?

Vierailija
2/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on upeita housupukuja, osta sellainen.

Tai käy pikkuputiikeissa, varmasti löytyy.

Itse tykkään esim. cos:n ja massimo duttin vaatteista, oletko käynyt katsomassa valikoiman?

Liian kalliita minulle nuo merkit. Enkä tykkää housupuvuista...sopii mielestäni vanhemmille naisille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni oletti aloituksesta ensireaktionaan, että teinille? :( Minä ainakin. Kertoo jotain äidistäni tuossa iässäni.

Vierailija
4/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylistä haet, jos mikään noista ei tarjoo sopivaa?

Vierailija
5/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, on niin auttamattoman suppeat valikoimat.

Vierailija
6/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole yhtään juhlavaatetta valmiiksi kaapissa?

Vierailija
7/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot ovat siis ihan alasti tai juhlamekossa? Jos ei ole mitään vaatteita kaapissa, niin tee vaikka lakanasta tooga ja sonnustaudut siihen.

Vierailija
8/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin viime vuonna alesta 8 eurolla mekon New Yorkerista. Ostin sen enkä edes ajatellut sitä lapseni rippijuhliin vaan kesämekoksi vain. Mutta niin se vain oli mun päällä :) Ja oli mun mielestä tyylikäs eikä mikään teiniretku.

Vierailija
9/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina pakko olla uusi vaate, kerranko niitä muka vaan käytetään? Laitat päälle jonkun koltun mitä käytit viime kesän juhlissa.

Vierailija
10/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oletti aloituksesta ensireaktionaan, että teinille? :( Minä ainakin. Kertoo jotain äidistäni tuossa iässäni.

En olettanut, että teinille, kun ei olisi alkanut, että EN löydä sopivaa mekkoa.

Vierailija
11/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa on kaksi mekkoa joista toinen vaan menee mun päälle ja sitä olen käyttänyt kaikissa ”juhlissa” (hautajaisissa ja joulujuhlissa) viimeiset 5vuotta. Ehkä joku kesäisempi/kevyempi olis paikallaan.

Muut vaatteet tyyliin farkut, neuleet jne.

Yksinkertainen ja klassinen on mun tyyli. En missään nimessä tykkää pitsistä, kukkakuoseista, raidallisista (poikkiraidat), kellohelmoista, midimittaisesta helmasta.

Olen siis läski ja rintava joten todella vaikee löytää kokoja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä