Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölläättekö välillä kodin piiriin kuuluvista hommista, kuten esmerkiksi vaatteiden silitystä siirtäen...

Vierailija
18.05.2018 |

...ehkä huomiseksi tai ylihuomiseksi?
Helteillä en jaksanut, ja nyt en viitsi, vaikka on viileämpää.
Mutta onneksi nykyaikana saa paljon vaatteita, jotka ovat materiaaliltaan sellaisia siliviä itsestään pesun ja kuivumisen jälkeen. Laiskan ihmisen pelastus edellä mainittukin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Vaatteita en kyllä silitä kuin tarpeeseen, mutta kyllä höllään tarvittaessa ihan kaikissa kotitöissä tarpeen mukaan.

Vierailija
2/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oon höllännyt niin, että silitän vaan juhlavaatteet:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oon höllännyt, oon masennus saikulla kotona..

Vierailija
4/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Kyllä ne vaatteet ehtii silittää ja pölyt pyyhkiä vähän myöhemminkin :)

Vierailija
5/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä oikeasti mitään, juhlapuvun ennen käyttöä, siinä se... Ei kannata tehdä arjesta turhaa työtä...

Vierailija
6/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittääkö joku muka vielä vaatteita? Kyllä minäkin kerran kaksi vuodessa juhliin mutta muuten en todellakaan. Ihan tarpeeksi on kotitöitä lapsiperheessä ilman turhaa silittämistäkin.

Vierailija
7/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oon höllännyt niin, että silitän vaan juhlavaatteet:)

Mä oon höllännyt vielä enemmän, en silitä mitään. Mies silittää sen, mitä sileäksi tahtoo, mulle riittää hyvin vähän ryppyinenkin paita:)

Vierailija
8/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi pesi pari koneellista meidän pyykkejä sattuneesta syystä. Tulivat takaisin pikkareita myöten silitettyinä. Tuumittiin miehen kanssa, että jos voitetaan lotossa, palkataan kotiapulainen silittämään.

Oikeasti silittämällä vähän huonolaatuisempikin riepu komistuu ihmeesti. Mutta en tosiaankaan halua yhtään enempää kotitöitä, ja sekös olisi kamalaa, jos silitetystä vaatteesta tai tyynyliinasta tulisi normi eikä luksusta.

Vierailija
9/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisten vaatteista näkee, mikä on silitetty.

On siistin ja uudennäköinen, esim. vanhakin t-paita.

Mutta en mä itsekään silitä.

Pesin tänään pyykkiä ja tuolla ulkona tuulessa niistä tuli tosi sileitä.

Mun pesukoneessa on rypistymisen esto-ohjelmakin.

Vierailija
10/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi pesi pari koneellista meidän pyykkejä sattuneesta syystä. Tulivat takaisin pikkareita myöten silitettyinä. Tuumittiin miehen kanssa, että jos voitetaan lotossa, palkataan kotiapulainen silittämään.

Oikeasti silittämällä vähän huonolaatuisempikin riepu komistuu ihmeesti. Mutta en tosiaankaan halua yhtään enempää kotitöitä, ja sekös olisi kamalaa, jos silitetystä vaatteesta tai tyynyliinasta tulisi normi eikä luksusta.

Mitään lottovoittoa tarvitse. Me käytetään pyykit pesulassa ja sieltä ne tulee pestynä ja silitettyinä takaisin.

Vierailija
11/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tiedokseen, että silitetty vaate on aina miellyttävämpi pitää päällään. Ja onhan ryppyinen paita ihan hirvittävän ruman näköinen, ja kertoo jotain kantajastaan.

Silitys ei ole aivan niin turha toimenpide vaatteille kuin luullaan, sillä vaatteen materiaali pysyy kauemmin parempana eli vaate ei nyppäänny herkästi, kun se silitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi