Apua näyttösuunnitelmaan?
Opiskelen lähihoitajaksi ja näytösuunnitelma pitäisi palauttaa tänään, enkä ole osannut vastata yhteen tiettyyn kohtaan tarpeeksi laajasti ohjaajan mielestä. Eli neuvoa kohtaan: "Käyttää hoidon ja huolenpidon keskeisiä käsitteitä työssään". Olen epätoivoinen ja tarvitsen apua, sillä kurssitoverit töissä eikä heille voi soittaa pyytääkseen apua. Olen kiitollinen, jos joku jaksaisi neuvoa!
Kommentit (3)
Suuret kiitokset Sinulle! :) Aurinkoista kevään jatkoa!
No esimerkiksi kirjaaminen kuuluu tähän, käytät asianmukaista ammattisanastoa ja ymmärrät keskeiset käsitteet. Käänteisesti ajateltuna, et kirjaa näin: Pekalla on tänään paska huilannut. Ollut aamun vittumaisella tuulella ja leikkinyt ruualla jne.
Muistelet miten olet työharjoittelussa kyseisen asian tehnyt, miten ja millä välineillä, tehdäänkö työ yksin vai pareittain? Sitten vaan kirjoitat tämän sisällön siihen suunnitelmaan. Näyttö ei poikkea mitenkään normaalista työpäivästä, vaan asiat pitää pyrkiä tekemään aina niillä oikeilla ohjeilla. Ei tyyliin"näin ei pitäisi tehdä, teen silti kuin olen näin aina tehnyt".