Mitä tää on, menkat myöhässä mutta raskaustesti negatiivinen.
Menkat myöhässä nyt muutaman päivän, kp 32 tänään ja normaalisti on 28-30. Ensimmäisen testin tein tiistaina ja toisen eilen ja molemmat negatiivisia. Ovulaatiokivut tunsin 2.5 joten eikös raskauden pitäisi jo testissä näkyä jos on näkyäkseen? Kaksi raskautta takana ja molemmista tässä vaiheessa jo näkynyt. Olen vaihtamassa työpaikkaa kuukauden päästä ja hiukan stressannut sitä niin voisiko se vaikuttaa? Kauheaa tällainen epätietoisuus.
Kommentit (8)
No voi yhy-yy. Kannattaa opetella käyttämään ehkäisyä eikä olla jatkuvasti perse levällään. Yhy-yy.
Vierailija kirjoitti:
No voi yhy-yy. Kannattaa opetella käyttämään ehkäisyä eikä olla jatkuvasti perse levällään. Yhy-yy.
Kuka on sanonut että en ole käyttänyt? Ap
Mitä väliä? Joko ovat myöhässä tai sitten oletkin raskaana. Molemmat ovat ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Joko ovat myöhässä tai sitten oletkin raskaana. Molemmat ovat ihan normaalia.
No olisihan se kiva tietää kumpaa tämä nyt on. Esimerkiksi jo sen takia että viikonloppuna olisi illanistujaiset niin voinko juoda vai en ja ei raskaus nyt muutenkaan kovin mieleinen yllätys olisi tässä vaiheessa kun juuri vaihtamassa työpaikkaa. Toki lapsen pidämme jos nyt raskaana olen mutta ajankohta olisi voinut olla parempi. Ap
Minulla menkat olivat myös myöhässä ja kierto 3 pv normaalia pidempi, menkat kestivät yhden ylimääräisen päivän. Mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisihan se kiva tietää kumpaa tämä nyt on. Esimerkiksi jo sen takia että viikonloppuna olisi illanistujaiset niin voinko juoda vai en ja ei raskaus nyt muutenkaan kovin mieleinen yllätys olisi tässä vaiheessa kun juuri vaihtamassa työpaikkaa. Toki lapsen pidämme jos nyt raskaana olen mutta ajankohta olisi voinut olla parempi. Ap
Aivan, tietenkin syynä on alkoholi, tottahitossa :)
Ja ihan vaan kaksi lasillista ottaisin, mutta voinko?
mulla jäänyt nyt menkat kokonaan pois ja kolme raskaustestiä tehnyt ja kaikki negatiivisia, eli en ole raskaana. Tuli uutena lääkkeenä ketipinor, voiko aiheuttaa tälläistä?
ei ap
Up