Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitteletko paljon?

Vierailija
18.05.2018 |

Miten usein harjoittelet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia?

Vierailija
2/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän. Tiedän kyllä, että 10 000 toistoa vaaditaan taidon oppimiseen kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do or do not. There is no try.

4/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, ikävä kyllä. Ei ole voimavaroja suuriin toistomääriin.

Vierailija
5/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asiasta. Treeniä teen paljon mutta työtehtäviä en harjoittele vapaa-ajalla. Olen alalla jossa harjoittelu tuottaisi parempia työtuloksia.

Vierailija
6/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina kaverini harjoitteli paljon (teki aina lisätehtävät ja luki koealueen monta kertaa läpi) ja minä en juuri lainkaan. Sain silti paremmat arvosanat kuin hän.

Vierailija
7/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikoina kaverini harjoitteli paljon (teki aina lisätehtävät ja luki koealueen monta kertaa läpi) ja minä en juuri lainkaan. Sain silti paremmat arvosanat kuin hän.

Minä olen tuo kaveri.. nyt mjn tavoiteena onkin kehittyä oppimisessa!

Vierailija
8/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on, että olisiko sinulla mennyt harjoitellen vielä paremmin tai kaverillasi harjoittelematta vielä huonommin? Järkevä vertailukohta voi olla vain henkilö itse, koska toiseksi ei voi muuttua.

Vierailija
9/9 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on, että olisiko sinulla mennyt harjoitellen vielä paremmin tai kaverillasi harjoittelematta vielä huonommin? Järkevä vertailukohta voi olla vain henkilö itse, koska toiseksi ei voi muuttua.

Mä oon se kaveri joka harjoitteli paljon.

No joo ehkä sain numeron paremman arvosanan, mutta jos mulla olis ollut parempi harjoittelutapa niin olisin saanut parinumeroa paremman arvosanan puolella vähemmän harjoittelua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän