Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tekisin?

Vierailija
25.04.2006 |

Mieheni tänä aamuna kysyi ennen töihin lähtöä, että kun mulla on vapaata, niin voisinko suunnitella jotain tarjottavaa huomiseksi kun hänen uusi alaisensa tyttöystävineen on tulossa meille käymään. Viime viikot on olleet yhtä hässäkkää muuton vuoksi, joten olin aivan unohtanut koko asian. Mieheni on viimeiset kaksi viikkoa vaan puhunut kuinka huipputyyppi hänen uusi työkaverinsa on ja kuinka hyvin he tulevat toimeen ym. Kysyin sitten ihan mielenkiinnosta tämän uuden alaisen nimen (onhan mieheni kai sen aikaisemminkin kertonut, mutta on mennyt ohi) ja vastaus oli veret seisauttava. Sama ihminen, joka kiusasi minua koko yläasteen, sai koko koulun siihen mukaan ja pilasi elämäni vuosiksi eteenpäin. Nimi, ikä ja ammatti vastaavat.

Nyt en tiedä mitä teen? Kertoisinko miehelle heti ja peruisimme koko illan vai pitäisikö kylmän rauhallisesti läjäyttää koko asia sitten illallisella vasten tämän miehen ja omani kasvoja? Mieheni kyllä tietää kiusaamisestani ja mitä kaikkea se on minulle aiheuttanut, mutta nimiä en ole tainnut koskaan mainita. Mulla aivan kädet tärisee ja sydän hakkaa kun ajattelen koko asiaa. Kosto on päällimmäisenä mielessä, niin raukkamaista kuin se onkin. Antakaa kiltit ideoita! Nyt en pysty selkeästi ajattelemaan. Toivottavasti saitte edes jotain selkoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin hänelle, ettei hänen tekonsa ole tuntuneet yhtään missään ja siksi en edes muista häntä!!!

Ja ehkä saattaisin hänen annokseen lisätä jotain pientä kivaa;)

Vierailija
2/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odoita olevasi vahvempi kuin tuo kiusaajasi, ja laita oikein hienot tarjottavat jne. Voit vaikka kahden kesken miehellesi sanoa, etta han on se sinun kiusaajasi, mutta ala mitaan molayta tuon kiusaajan aikana.

Itseanikin on kiusattu nuorempana, ei mitenkaan rankasti, muttakuitenkin. Nain noita kiusaajia joskus aikoja sitten taas, ja parasta laaketta itselle oli pitaa itse hauska ilta, eika murjottaa heidan takiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kaiken viimeisen päälle, olisin yltiöystävällinen ja vieraanvarainen emäntä enkä olisi muistavinani koko asiaa. Sitäpaitsi on ihan mahdollista, että kiusaaja ei välttämättä edes muista sinua tai ainakaan sitä, että kiusasi sinua tai jos muistaakin, mielestäni paras kosto on nousta kaiken yläpuolelle ja olla ihan kuin ei muistaisikaan koko juttua. Sitäpaitsi SINUN miehesihän on tämän kiusaajan esimies eli hän tulee teille ns. altavastaajan asemassa. Tietenkin jos mieleesi tulee joku sopiva piikki jolla voisit tyylikkäästi vähän loukata tätä kiusaajaa, sellaisen voisi heittää sopivasti vierailun lopuksi, mutta tällaista on äkkiseltään, tilanteita tarkemmin tietämättä vähän vaikea keksiä.. Tsemppiä!!

Vierailija
4/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki miehellesi tilanteesta!

Kuinka kauan yläaste ajoista on kulunut?

Vierailija
5/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tälle kiusaajalle mahdollisuus, luultavasti on viisastunut niinkuin meidän kaikkien pitäisi, kun ikää tulee.

Kyllä hän varmaan itsekkin häpeää tekoaan ja varsinkin silloin jos sinut tunnistaa. Luultavasti ottaa asian itse puheeksi joskus myöhemmin jos paremmin tutustutte.

Vierailija
6/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myos kysya silta miehesi tyokaverilta, etta mita han sai siita kiusaamisesta, jos tilaisuus tulee jossain vaiheessa, ihan kahden kesken tms.

Mutta ala mitaan kaikkien edessa molayta.

Vierailija
7/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa ja yliopistossa minulla ei ollut juurikaan ystäviä koska en uskaltanut olla ihmisten seurassa. Olen vieläkin aika hiljainen ja syrjään vetäytyvä ja hyvin itsekriittinen. Mutta oli siitä sen verran hyötyäkin, että juuri sen takia mieheni ihastui minuun. Hän oli yliopistolla virailevana opettajana ja hänen mielestään olin täydellinen :)

Jos kerron miehelleni ennen yhteistä iltaa, niin se joko perutaan tai päättyy ehkä jopa tappeluun. Eli kokoan itseni ja yritän nousta kaiken sen yläpuolelle. Jotenkin voisin edes vihjata tälle miehelle tapahtuneesta, jos näyttää ettei hän muista minua. Ajattelin pyytää myös erään ystäväpariskunnan henkiseksi tueksi.

Kiitos teille ajatuksista!

Vierailija
8/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tässä aika vieressä isossa kaupungissa.

Ap.

Niin, ja 9. oli myös ap.

Vierailija
9/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin miehelleni asiasta

ja kohtaisin kiusaajan avoimin mielin ja sopivan tilaisuuden tullen ottaisin kiusaamisen ja sen seuraukset puheeksi kiusaajan kanssa. Voisi auttaa enemmän kuin kostaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi