Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ns teiniäideistä vs kypsennän iän äidit

Vierailija
17.05.2018 |

Millaiset ovat suhteenne nuorina twidät saaneisiin äiteihin vs kypsemmällä iällä maailmaan saattaneet äidit?

Oletteko yhä läheisiä? Olitteko koskaan läheisiä? Enemmän kaveri vai etäinen äitihahmo..

Kumpi parempi.. Nuoruutensa menettänyt äiti.. Vai toivottu lapsi vanhrmmalla iällä? Hmnm

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsemmän* lol

Vierailija
2/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sai mut 45-vuotiaana ja ollaan hyvin läheisiä enkä vois kuvitella parempaa äitiä. Onneks ei oma äiti sattunu olemaan mikään teiniäitipissis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella iällä saatu. Ei juuri kontaktia. Pakolliset hymistelykortit.. Ei muuta. Tosin toiseen poikaansa kuin peppu kiinni. Typical young mom clinging to her son.

Vierailija
4/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipissisäidit tuntuu hylkäävän lapsenda heti ko eroon pääsee.. Olett omillasi ja moikkkaaaaa äippä lähti ny pilettämään ja matkustelemaan ja ovat usein äly mustiksia omille tyttärilleen ko niiden isä ihailee cähänki niitä. Kostaa sit eron tai kuoleman tullessa näil tyttäriö ja hylkää ne kokonaan. Biin there. Don dat. Olispa ollu mullaki joku yli nelikymppinen tai yli viiskybänen. Huh ;/

Vierailija
5/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti sai minut kolmekymppisenä eli ns normaalissa iässä. Ollaan hyvin läheisiä.

Vähän asian vierestä:

Itse olen ollut teiniäiti ja ”kypsän iän” äiti. Parempi äiti olin ehdottomasti teininä, lapsi oli minulle kaikki kaikessa ja jaksoin loputtomasti. Rahaa oli vähän mutta ei sitä mihinkään kulunutkaan. Lapsi läheinen edelleen mutta selvä äiti-lapsi suhde, ei kaveri.

Vanhempana äitiys oli paljon kuormittavampaa, olen sairastellut, kiukkuinen ja väsynyt, työt ja lainat painaa päälle (rahaa edelleen vähän vaikka paperilla paljon!) aika näyttää kuinka läheiseksi suhde lapseen muodostuu kun hän tulee aikuiseksi (ja mikä oma kunto silloin, onko hengissäkään)

Vierailija
6/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kokemuksia ns teiniäideistä vs kypsennän iän äidit”

Teiniäitiä jouduin riiputtamaan melkein kaksi viikkoa lihan mureuttamiseksi.

Vierailija
7/7 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ”iän äiti”?