Oletteko huomanneet, että Ilta-Sanomissa...
Oletteko huomanneet, että Ilta-Sanomissa on todella usein nykyään artikkeleja jostain vauva.fi keskusteluista? Olen viime aikoina bongannut useamman. Loppuuko Ilta-Sanomilta jutut kesken vai miksi pitää tähän turvautua :D Onko siellä oikeasti joku töissä, joka selaa tätä palstaa työkseen ja etsii jutun juurta?
Kommentit (23)
Olen huomannut, että joka vi#tun päivä siellä tilitetään seksistä.
Mammat tekee duunit niiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Esim.?
Hassua, koska tällä palstalla voi kirjoittaa puuta heinää. Sitten näitä kirjoituksia siteerataan totuuksina :)
Iltapäivälehtiä ei totuus ole kiinnostanut koskaan.
Olen huomannut, esim juttu liian pitkään viipyvistä vieraista oli päätynyt sinne. Toinen on Aamulehti, nekin käyttävät vauvaa.
Olen odottanut koska hellepukeutumisketju päätyy iltikseen.
Olen harkinnut, että perustaisin uutissivuston, joka pohjautuu kokonaan AV-palstaan. Kutsuisin sitä AV-lehdeksi. Mutta ei siitä taida tulla mitään.
Saa käyttää.
Onhan tällä palstalla kaikenlaisia aloituksia. Joskus tuntuu, että täällä on joku kilpailu ystävien kesken, kuka saa aikaan pisimmän ketjun tms. Nytkin joku selittää tuolla, että suku ei hyväksy mummon meikkaamista :)
IS ja vauva on samaan konserniin kuuluvia
Vierailija kirjoitti:
Esim.?
No esim. tänäänkin tukien maksutavasta vain lähivanhemmallle -jutussa viitattiin, että vauva.fi -sivustolla on ollut pitkään keskustelua aiheesta puolesta ja vastaan.
Ja usein ihan kokonaisia aiheita on täältä, esim. kummallisimmat tavat lapsuudenkodissasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, koska tällä palstalla voi kirjoittaa puuta heinää. Sitten näitä kirjoituksia siteerataan totuuksina :)
Juuri näin. Joku toimittajatäti käy täältä mammojen jorinoista hakemassa inspiraatiota, kun ei laiskuuttaan viitsi etsiä mitään oikeita jutun aiheita ja kirjoittaa niitä juttujaan ihan itse. Noiden Iltisjuttujen lukijakommenteissa on monesti tuosta Vauva-palstan apinoimisesta huomauteltukin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, esim juttu liian pitkään viipyvistä vieraista oli päätynyt sinne. Toinen on Aamulehti, nekin käyttävät vauvaa.
Olen odottanut koska hellepukeutumisketju päätyy iltikseen.
Mielestäni sitä jo siteerattiin lehdessä.
Päivittäin ja monta juttua. Helppoa toimituksellista työtä, senkun kopsaa ja kirjoittaa jonkinlaisen johdannon ja käyttää otsikossa jotain sanoista kuohuttaa, pöyristyttää, vihastuttaa, anoppi, miniä, häät, seksi, pettää. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin ja monta juttua. Helppoa toimituksellista työtä, senkun kopsaa ja kirjoittaa jonkinlaisen johdannon ja käyttää otsikossa jotain sanoista kuohuttaa, pöyristyttää, vihastuttaa, anoppi, miniä, häät, seksi, pettää. Siinäpä se.
Helpolla nekin toimittajaa leikkivät tädit saavat palkkansa.
En ole huomannut. En lue alaluokan julkaisuja.
Paitsi täällä käyn joskus ymmärtääkseni enemmistön olosuhteista.
Olen huomannut ja aina vähän naurattaa. Vaikka palstasta tykkäänkin niin kyllä se laskee arvostustani IS kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Se muakin naurattaa. Moni trollailee ihan vaan huvikseen. Ja toiset aivottomat käyttää niitä trollailuja.
Ihmettelen, kuka noita lukee TOISTAMISEEN?
Esim.?