Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt vaa'alla yli vuoteen! Pystyisitkö samaan?

Vierailija
17.05.2018 |

En ole ylipainoinen (sen verran uskallan sanoa ilman vaakaakin), enkä koskaan ole ollut. Jossain välissä tuli käytyä vaa'alla useinkin, mutta kun entinen meni rikki, päätin, etten osta enää uutta stressaamaan. Näytän samalta kuin ennenkin enkä halua edes tarkkaa lukemaa enää tietää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin puoli vuotta käymättä vaa'alla, ajattelin ulkonäöstä ja vaatteiden kiristyksestä että painoa olisi tullut joku 2kg mutta oikeasti sitä olikin tullut 5kg. Sitä olikin sitten vaikeampi pudottaa, nyt käyn taas muutaman kerran viikossa vaa'alla. Mun on paljon helpompi pitää paino tietyssä kohdassa jos punnitsen itseni suht usein. Tää ei ole kuitenkaan koskaan johtanut mihihkään syömishäiriöiseen käyttäytymiseen.

Vierailija
22/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin vaa'alla tammikuussa 2003 intin terveystarkastuksessa, silloinkaan en omasta tahdostani vaan koska se oli osa sitä terveystarkastusta. En tee yhtään mitään sillä tiedolla, painanko 75 vai 90 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollut koskaan käynyt vaa'alla, kun en ollut koskaan sellaista käyttänyt. Yllättäen yhden kesän aikana tuli 20 kiloa ja syksyllä ei enää työvaatteet mahtuneet päälle. Vaihdevuosien alku heitti kunnon yllärin. En olisi ikinä uskonut ja niiden kilojen kanssa nyt taistelen. Aiemmin söin kuin hevonen ja nykyään ei tarvitse kuin vilkaista jääkaappiin niin tuli kilo lisää. Ei kiva. 

Mistä tiesit et 20kiloa lihoit, jollet ikinä puntaril käyny??

No oisko siitä että kävi vaa'alla sitten lihottuaan sen 20kg?

Vierailija
24/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on siinä mielessä aika turha, ettei se kerro lainkaan onko se kroppa pääosin läskiä vai lihasta. Varsinkin kun lihas painaa enemmän kuin läski. Joten en käytä. Peili kertoo totuuden ja jos haluaa tarkemmin seurata niin kehonkoostumusmittaus.

Vierailija
25/25 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on siinä mielessä aika turha, ettei se kerro lainkaan onko se kroppa pääosin läskiä vai lihasta. Varsinkin kun lihas painaa enemmän kuin läski. Joten en käytä. Peili kertoo totuuden ja jos haluaa tarkemmin seurata niin kehonkoostumusmittaus.

Paitsi jos on sellainen kuin minä joka ei harrasta lihaksia kasvattavaa liikuntaa. Peilistä ei välttämättä huomaa painon nousemista kun sitä peilikuvaa katsoo niin usein ettei huomaa painon nousemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi