Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovutatko lopulta liput vai heitätkö roskiin silloin kun et itse pääse käyttämään niitä

Vierailija
17.05.2018 |

Etenkin nettikirppiksillä näkee usein erilaisia pääsylippuja ja muita, joihin myyjä ei itse pääse ja jotka on käytettävissä johonkin päivämäärään tai kellonaikaan mennessä.

Olen aina ihmetellyt myyjiä jotka myyvät lippuja vielä lähes alkuperäisellä hinnalla edelleen alle 3 tuntia ennen tapahtuman alkua.

Miksi niistä pitää edelleen pyytää hintaa jos on ilmeistä että kukaan ei niitä osta? Onko perimmäinen ajatus se että koska itse ei pääse niin ei kukaan muukaan niistä saa saada iloa?

Minä ajattelen niin, että jos en saa niitä myytyä niin annan ne vaikka ilmaiseksi jo hyvissä ajoin jos joku saa niistä iloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
2/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin nettikirppiksillä näkee usein erilaisia pääsylippuja ja muita, joihin myyjä ei itse pääse ja jotka on käytettävissä johonkin päivämäärään tai kellonaikaan mennessä.

Olen aina ihmetellyt myyjiä jotka myyvät lippuja vielä lähes alkuperäisellä hinnalla edelleen alle 3 tuntia ennen tapahtuman alkua.

Miksi niistä pitää edelleen pyytää hintaa jos on ilmeistä että kukaan ei niitä osta? Onko perimmäinen ajatus se että koska itse ei pääse niin ei kukaan muukaan niistä saa saada iloa?

Minä ajattelen niin, että jos en saa niitä myytyä niin annan ne vaikka ilmaiseksi jo hyvissä ajoin jos joku saa niistä iloa.

Se riippuu täysin siitä, millainen tapahtuma on. Jonkun tapahtuman pääsylippujen hinta voi olla moninkertaistunut, varsinkin viime tipassa ostettuna. Toiset tapahtumat taas voi olla sellaisia, ettei kukaan osta.

Itse en kuitenkaan kai koskaan ole myynyt tai antanut lippuja; en ole koskaan joutunut peruuttamaan mitään, mikä tulisi nyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin montaa kertaa en ole lippuja myynyt eteenpäin, mutta niinä kertoina jolloin olen myynyt, joka kerta ostaja on löytynyt aika viime hetkellä eli edellisenä tai tapahtumapäivänä. Suurimmaksu osaksi ovat ostaneet siihen hintaan mitä olen pyytänyt (eli 70-80% ovelta hinnasta), mutta välillä joku on kokeillut ns. kepillä jäätä eli tarjonnut lipuista pienmpää hintaa, sillä syytä että jäävät minulle käsiin. Vähän voin tinkiä, mutta satasen lippuja en kympillä myy. 

Vierailija
4/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin joskus arvonnassa 2 lippua keekin stadion konserttiin, heitin roskiin, en edes

ilmaiseksi kellekään yrittäny tarjota, ystävä piirissä ei ketään joka sinne olis menny.

Vierailija
5/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lähipiirille tai roskiin

Vierailija
6/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapahtumasta. Joitain hyviä keikkalippuja saa myytyä voitolla muutama tunti ennen tapahtumaa helposti. Stadionkeikoille lippuja myydään paikanpäälläkin isoilla summilla.

Vierailija
7/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristä löytyy onneksi aina joku jolle liput kelpaavat jos en pääse paikalle. Joko niin että maksavat lipusta tai sitten ilmaiseksi. Pääasia että ei jää käyttämättä.

Vierailija
8/8 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn ne, tosin paljon halvemmalla kuin alkuperäinen hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän