Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö sanomaan sanan seksi?

Vierailija
17.05.2018 |

Varsinkaan julkisesti? Minulla jotenkin häpeissään murenee puolivälissä ja tulee semmonen ”segghsi”. Noloa! Mutta kun tulee vaan julkisesti sanoessa mieleen heti että vastapuoli ajattelee heti millainen seksinharrastaja sanoja on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana seksistä julkisesti puhua, mutta tuskin se ongelmaa tuottais. Nolompaa tollanen suhinaseksi puhe on.

Vierailija
2/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu koskeeko se minun seksielämääni (= vaikeaa puhua, vaikkei sitä olekaan) vai jotain muuta. Voin helposti sanoa sanan seksisymboli tai todeta, että jollakulla on koko ajan seksi mielessä, mutta on vaikea sanoa mitään omakohtaista seksistä.

Vierailija
4/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu koskeeko se minun seksielämääni (= vaikeaa puhua, vaikkei sitä olekaan) vai jotain muuta. Voin helposti sanoa sanan seksisymboli tai todeta, että jollakulla on koko ajan seksi mielessä, mutta on vaikea sanoa mitään omakohtaista seksistä.

Tästä pitää todeta, että kaikkein epämiellyttävintä jopa vain kirjoittaa oli tuo viimeinen seksisana, koska se oli henkilökohtainen. "Seksielämäni" oli toiseksi epämiellyttävin, mutta ei yhtä kamala, koska seksi-sana oli siinä osa yhdyssanaa eli vähän piilotettuna.

Vierailija
5/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon seksi tai seksiä ihan helposti. Ei siinä normaalista asiasta puhumisessa ole mitään noloa. Miehenä myös kaikki orgasmini ovat todellisia. Sen verran usein naiset on halunneet uusintoja että ainakin osa niistä on jotain saanut. Jos ei muuta niin kokemusta. Voisin jopa väittää osaavani jotain  mutta sehän haisisi omakehulta.

Vierailija
6/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihitsi tästä tuli mieleen kuinka aina peruskoulussa, varsinkin ala-asteella mietin että kun kirjoitan vaikka sanan "punaiseksi" tai "kaukaiseksi" tms täysin seksistä erillisen sana jonka loppuosassa on kirjainyhdistelmä "-seksi", niin mä aina mietin pitkän aikaa että eihän se loppuosan seksi pääte nyt tullut kirjoitettua yhtään erilaisella fontilla tai yhtään tummemmilla kirjaimilla kuin sanan alkuosa, että eihän siitä erotu jotenkin se "seksi"-pääte :D  Tän seurauksena mulla oli teksteissäni todennäköisesti sitten sanoja jossa luki se alkuosa normaalisti ja lopun "seksi"-pääte paljon himmeämmällä.... 

Vierailija
7/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni yksinäiseksi

aurinko muuttui punaiseksi

ollon tähän en juutu toistaiseksi.

Hahmo etäällä ilmeni naiseksi

vaan niin kaukaiseksi.

Jos seuraa saisi iltaiseksi

tai vaikka ainaiseksi.

jäin ilman ensimmäiseksi

luulin että tahtoi jäädä umpinaiseksi.

tuli kuvaan myös turvaseksi

ja pian myös suuseksi

muuttui hän avonaiseksi.

Vierailija
8/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi seksti septimi

Vierailija
9/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin.

Puhe-elimissänihän ei ole mitään fyysistä vikaa, eli ne toimivat normaalilla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän