Pystytkö sanomaan sanan seksi?
Varsinkaan julkisesti? Minulla jotenkin häpeissään murenee puolivälissä ja tulee semmonen ”segghsi”. Noloa! Mutta kun tulee vaan julkisesti sanoessa mieleen heti että vastapuoli ajattelee heti millainen seksinharrastaja sanoja on.
Kommentit (9)
Vähän riippuu koskeeko se minun seksielämääni (= vaikeaa puhua, vaikkei sitä olekaan) vai jotain muuta. Voin helposti sanoa sanan seksisymboli tai todeta, että jollakulla on koko ajan seksi mielessä, mutta on vaikea sanoa mitään omakohtaista seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu koskeeko se minun seksielämääni (= vaikeaa puhua, vaikkei sitä olekaan) vai jotain muuta. Voin helposti sanoa sanan seksisymboli tai todeta, että jollakulla on koko ajan seksi mielessä, mutta on vaikea sanoa mitään omakohtaista seksistä.
Tästä pitää todeta, että kaikkein epämiellyttävintä jopa vain kirjoittaa oli tuo viimeinen seksisana, koska se oli henkilökohtainen. "Seksielämäni" oli toiseksi epämiellyttävin, mutta ei yhtä kamala, koska seksi-sana oli siinä osa yhdyssanaa eli vähän piilotettuna.
Sanon seksi tai seksiä ihan helposti. Ei siinä normaalista asiasta puhumisessa ole mitään noloa. Miehenä myös kaikki orgasmini ovat todellisia. Sen verran usein naiset on halunneet uusintoja että ainakin osa niistä on jotain saanut. Jos ei muuta niin kokemusta. Voisin jopa väittää osaavani jotain mutta sehän haisisi omakehulta.
Eihitsi tästä tuli mieleen kuinka aina peruskoulussa, varsinkin ala-asteella mietin että kun kirjoitan vaikka sanan "punaiseksi" tai "kaukaiseksi" tms täysin seksistä erillisen sana jonka loppuosassa on kirjainyhdistelmä "-seksi", niin mä aina mietin pitkän aikaa että eihän se loppuosan seksi pääte nyt tullut kirjoitettua yhtään erilaisella fontilla tai yhtään tummemmilla kirjaimilla kuin sanan alkuosa, että eihän siitä erotu jotenkin se "seksi"-pääte :D Tän seurauksena mulla oli teksteissäni todennäköisesti sitten sanoja jossa luki se alkuosa normaalisti ja lopun "seksi"-pääte paljon himmeämmällä....
Tunsin itseni yksinäiseksi
aurinko muuttui punaiseksi
ollon tähän en juutu toistaiseksi.
Hahmo etäällä ilmeni naiseksi
vaan niin kaukaiseksi.
Jos seuraa saisi iltaiseksi
tai vaikka ainaiseksi.
jäin ilman ensimmäiseksi
luulin että tahtoi jäädä umpinaiseksi.
tuli kuvaan myös turvaseksi
ja pian myös suuseksi
muuttui hän avonaiseksi.
Kyllä tietenkin.
Puhe-elimissänihän ei ole mitään fyysistä vikaa, eli ne toimivat normaalilla tavalla.
Ei ole tapana seksistä julkisesti puhua, mutta tuskin se ongelmaa tuottais. Nolompaa tollanen suhinaseksi puhe on.