Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako unohtaa mies jolla on takana 2 erittäin riitaisaa eroa?

Vierailija
17.05.2018 |

Onko mahdollista että sattumalta molemmar exät on olleet täys kaheleita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat voineet olla täysiä kaheleita, mutta miksi? Ethän halua itsekin päätyä täysin kaheliksi?

Vierailija
2/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lohduta itseäsi sillä että ehkä sinä olet aivan yhtä kaheli.

Vierailija
4/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahta ilman kolmatta. Eli unohda tyyppi.

Vierailija
5/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas meistä palstamammoista täydellinen olisi... Mies kuin mies, onhan sillä munat vaikka kaheli olisikin!

Vierailija
6/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri, joka oli jatkuvasti huutoriidoissa ihmisten kanssa.

Ajattelin että onpa sillä käynyt huono tuuri.

Pian se oli huutoriidoissa mun kanssa.

Ei olla enää kavereita.

Vuoden kuluttua siitä kun se oli haukkunut mut hirviöksi ja vaikka mitä, se soitti ja kertoi kaipaavansa seuraani.

Uskomaton tyyppi.

Ei muuten pyytänyt edes anteeksi.

Vierailija
7/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kovin hyväkään merkki ole.

Riippuu vähän erojen ja riitojen syistä, ja miten on ne käsitellyt.

Vierailija
8/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain joskus lueskelin että tilastojen mukaan ensimmäisen eron jälkeen seuraavan ja sitä seuraavan liiton onnistumisen mahdollisuus pienenee, eli sinulla on kaikista huonoin tsäänssi onnistua tähän mennessä.

Googlesta ainakin löytyy jotain haulla: "second marriage failure rate". Kannattaa tsekata.

Vierailija
9/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia myös? Itse en sekaantuisi moiseen tapaukseen ollenkaan.

Eri asia jos ovat sovussa eronneet ja lasten asiat voivat hoitaa kuin fiksut aikuiset.

Vierailija
10/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kannattaa unohtaa, kokemuksen syvällä rintaäänellä. Minä idiootti joapa autoin miestä edellisessä avioerossa, ja kun homma oli selvä ja olimme naimisissa alkoi väkivalta. Ex oli oikeassa. 

Vierailija
11/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne erot ja riidat on johtuneet?

Onhan se nyt ihan eri asia, jos esim. molemmat exät on pettäneet miestä mikä on johtanut eroon ja riitoihin, kuin jos mies on itse nämä toiminnallaan aiheuttanut.

Ja jos esim. on lapsia kahden eri riitelevän exän kanssa, juoksisin lujaa.

Vierailija
12/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies itse kuvaa entisiään? Sanooko hän niitä "katkeriksi exiksi" niin kuin epärehellinen pettäjä Pietari Haukkala Salkkareissa?

Vierailija
13/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla enää kavereita.

Vuoden kuluttua siitä kun se oli haukkunut mut hirviöksi ja vaikka mitä, se soitti ja kertoi kaipaavansa seuraani.

Uskomaton tyyppi.

Joo, ihmisissä on monesti puolia piilossa, ennen kuin saa nähdä ne ihan omakohtaisesti.

Yksi tuttuni on usein valittanut mulle muista ihmisistä, heidän juonitteluistaan ja vastaavasta kurjasta toiminnasta. Vähän olen ehkä ajatellut että on liioittelun makua, mutta uskonut kuitenkin, että nämä tyypit on oikeasti ollut aika kamalia tätä tuttuani kohtaan. Kun en ollut tämän ihmisen kanssa vähän aikaan tekemisissä, sain kuulla että selittää mustakin ihan älyttömän vainoharhaisia juttuja muille, siis sellaisia millä ei ole mitään yhtäläistä todellisuuteen, vaan hän on kehitellyt päässään tosi kaukaa haettuja teorioita siitä miksemme ole olleet tekemisissä. Tuli täysin puun takaa.

Nyt kun ollaan taas "väleissä" ja hänellä on taas valitettavaa muista, niin en usko sanaakaan.

Vierailija
14/14 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla enää kavereita.

Uskomaton tyyppi.

Joo, ihmisissä on monesti puolia piilossa, ennen kuin saa nähdä ne ihan omakohtaisesti.

Yksi tuttuni on usein valittanut mulle muista ihmisistä, heidän juonitteluistaan ja vastaavasta kurjasta toiminnasta. Vähän olen ehkä ajatellut että on liioittelun makua, mutta uskonut kuitenkin, että nämä tyypit on oikeasti ollut aika kamalia tätä tuttuani kohtaan. Kun en ollut tämän ihmisen kanssa vähän aikaan tekemisissä, sain kuulla että selittää mustakin ihan älyttömän vainoharhaisia juttuja muille, siis sellaisia millä ei ole mitään yhtäläistä todellisuuteen, vaan hän on kehitellyt päässään tosi kaukaa haettuja teorioita siitä miksemme ole olleet tekemisissä. Tuli täysin puun takaa.

Nyt kun ollaan taas "väleissä" ja hänellä on taas valitettavaa muista, niin en usko sanaakaan.

Noin se menee.

Jotenkin nolotti, että olin niin auliisti uskonut kaiken.

Tosin silloin huolestuin, kun olin paikalla näkemässä, miten kivaan sävyyn hän jutteli ihmisten kanssa. Kun he poistuivat, alkoi ihan eri ruotiminen ja ihmettely. Silloin käväisi mielessä, että mahtaakohan se puhua mustakin pahaa selkäni takana.

Kyllä, puhui. Oli puhunut jo pitkään.

Mulle on muutamaan kertaan käynyt niin, että joku on halunnut todella innokkaasti ystävyyttäni. Tutustuminen on edennyt pikana muka läheiseksi ystävyydeksi. Eipä aikaakaan, kun huomaa, että jaha, tämä luuli että mua on helppo huijata, painostaa tai käyttää hyväksi.

Se että pidänkin puoleni, tulee yllätyksenä.

Joku mussa on semmonen ominaisuus, että vedän puoleeni tämmösiä ihmissuhdehuijareita.

Siitä seuraa rasittavia, ikäviä episodeja. Yhtä piti jopa uhata oikeustoimilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi