Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Orpo myönsi soten valinnanvapauden nollasäästöt: ”Se saa jopa maksaa, että ihmiset pääsevät hoitoon nopeammin”"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi Soten tultua voimaan saavat keskituloiset maksaa itsensä kipeäksi sairausvakuutuksien muodossa ja pienituloiset jäävät kokonaan ilman hoitoa. Amerikan malli, ja sitä Kokoomuksessa sekä Kepussa halutaan. Köyhät kyykkyyn. 

Onko teillä varaa laittaa 500€ kuukaudessa sairausvakuutukseen?

Vierailija
2/4 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauskeskukset palvelevat kuten tähänkin saakka. Rikkaat käyvät yksityisellä, köyhät terv.asemalla, niinkuin tähänkin asti. Itse köyhänä olen aina saanut avun terveysasemalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahinta tässä on se, että kuntalaiset ovat ne maksajat. Maakuntien potentiaali koetuksella. 

Vierailija
4/4 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvauskeskukset palvelevat kuten tähänkin saakka. Rikkaat käyvät yksityisellä, köyhät terv.asemalla, niinkuin tähänkin asti. Itse köyhänä olen aina saanut avun terveysasemalta.

Menot tulevat kasvamaan useammalla miljardilla terveyspalveluja tuottavien yritysten vaatimien voittojen ansiosta ja se raha tullaan leikkaamaan palvelujen määrästä. Ensimmäisenä leikkuriin menevät mainitsemasi terveysasemat.