Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia naisia kositaan / ei kosita? Mikä minussa on vikana?

Vierailija
17.05.2018 |

Nyt viime päivinä sosiaalinen media on ollut täynnä keskusteluja kihlautumisesta, kihlojen merkityksestä ja onnellisista uutisista. Tämä herätti minut miettimään sitä seikkaa, että mistä mahtaa johtua että joitakin naisia on kosittu jopa useaan kertaan, ja toisia ei pitkästä suhteesta huolimatta kertaakaan? Mikä minussa on vikana kun minua ei koskaan ole kosittu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppa

Vierailija
2/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vika ihan siinä sun avopuolisossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi nyt siis on totta naiset ei tarvitse miehiä ja naiset+miehet on tasa-arvoisia vai onko naiset juuri näitä prinsessoja jotka haluaa olla kosittu?

Vierailija
4/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina hyötyä naisesta jotenkin. Jos yhtälö toteutuu naista kositaan. Mies siis kokee saavansa jotain hyötyä naisesta ja silloin kannattaa rengastaa. 

Vierailija
5/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kosisi naista koska olen sosiaalisesti kykenevä mies, voin ottaa kotiin ja pantavaksi mutta en kosia. Ah ah ah ah!

Vierailija
6/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään nykyään enää kosita.

Vierailija
7/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaista meininki somessa on kun en itse siellä ole koskaan ollut. Tiedän vain millainen itse olen. 

Olen miesten mielestä naapurin tyttö. Minun kanssani on helppo olla. En esitä mitään ja olen aito. En meikkaa tai ole muutenkaan kiinnostunut "tyttöjen" jutuista. Minuun on helppo ystävystyä. Se myös saattaa joitakin johtaa harhaan. Olen ollut vakituisessa parisuhteessa 17 vuotiaasta lähtien. Naimisiin menin 21 vuotiaana.

N33

Vierailija
8/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään useampaan kertaan kosittaisiin? Toki jos kumppanit vaihtuu niin kertoja voi sitten kertyä. Kai. Oletko keskustellut kumppanisi kanssa naimisiinmenosta? Sosiaalisen median hehkutuksiin en kiinnittäisi huomiota.

Vierailija
9/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa aina hyötyä naisesta jotenkin. Jos yhtälö toteutuu naista kositaan. Mies siis kokee saavansa jotain hyötyä naisesta ja silloin kannattaa rengastaa. 

Nainen luulee ansainneensa jotain, koska on nainen.

Vierailija
10/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golddiggereitä harmittaa, kun niitä ei kosita

Vierailija
11/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kosittavan naisen piirteet:

1. On työtön eli paljon aikaa viettää yhdessä mutta silti hyvä säästämään ja sijoittamaan rahaansa eli ei täysin köyhä

2. Ei suostu juomaan alkoholia, käymään baarissa tai viettämään tyttöjen iltaa

3. Ei esitä mitään feminismin tai muiden sosiaalisten paineiden takia, on aito itsensä ja hylkää kaiken tämän media maailman

4. Ei tatuointeja, tykkää samanlaisista asioista kuin minä ja vähättelee temppari tyylisiä ihmisiä jotka ottavat kauneusleikkauksia

5. Pitää tykätä lapsista ja olla valmiina osallistumaan leikkiin lasten kanssa, jos lapset menee luistelemaan ja nainen vaan tulee istumaan luistinkentälle räpläämään puhelinta mielummin teen itsemurhan kuin otan tämmöisen naisen pysyväksi kumppaniksi

6. Seksillä ei niin väliä, kunhan vaan ei ole semmoinen kauhea jyyskyttäjä joka haluaa joka päivä jyyskyttää montaa tuntia orgasminhakuisesti. Seikkailunhaluisuus ja pikku tuhma tietysti on aivan tajuttoman kivaa mutta tämä nykypäivän pinnallisuus ja pitkät seksiaktit on niin yliarvostettua,

Vierailija
12/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaista meininki somessa on kun en itse siellä ole koskaan ollut. Tiedän vain millainen itse olen. 

Olen miesten mielestä naapurin tyttö. Minun kanssani on helppo olla. En esitä mitään ja olen aito. En meikkaa tai ole muutenkaan kiinnostunut "tyttöjen" jutuista. Minuun on helppo ystävystyä. Se myös saattaa joitakin johtaa harhaan. Olen ollut vakituisessa parisuhteessa 17 vuotiaasta lähtien. Naimisiin menin 21 vuotiaana.

N33

En ole kuten toiset naiset, tyttöjen jutut, mitä ne on? Kunnon pickme-teksti. 

Vierailija
13/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Jos tekee kaikkensa ollakseen hyvä kumppani toiselle eli huomioi, arvostaa, kuuntelee, keskustelee, on aina valmis oppia ymmärtämään toista paremmin, rohkaisee, kannustaa, antaa tilaa, pitää omia rajojaan, huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään, on valmis keskustelemaan vaikeistakin asioista, huolehtii hyvin elämästään; ihmissuhteet & työt, keksii yhteisiä tekemisiä, näyttää maailmasta niitä kiinnostavia asioita joita löytää, välttää valittamista turhasta, tekee vähintään puolet kodin töistä jne. Samalla, kun ei vaadi toiselta juuri mitään. Oli sitten nainen tai mies niin tällaisella panostuksella luulisi löytyvän ainakin joitain halukkaita jakamaan loppuelämän.

Vierailija
14/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kosittavan naisen piirteet:

1. On työtön eli paljon aikaa viettää yhdessä mutta silti hyvä säästämään ja sijoittamaan rahaansa eli ei täysin köyhä

2. Ei suostu juomaan alkoholia, käymään baarissa tai viettämään tyttöjen iltaa

3. Ei esitä mitään feminismin tai muiden sosiaalisten paineiden takia, on aito itsensä ja hylkää kaiken tämän media maailman

4. Ei tatuointeja, tykkää samanlaisista asioista kuin minä ja vähättelee temppari tyylisiä ihmisiä jotka ottavat kauneusleikkauksia

5. Pitää tykätä lapsista ja olla valmiina osallistumaan leikkiin lasten kanssa, jos lapset menee luistelemaan ja nainen vaan tulee istumaan luistinkentälle räpläämään puhelinta mielummin teen itsemurhan kuin otan tämmöisen naisen pysyväksi kumppaniksi

6. Seksillä ei niin väliä, kunhan vaan ei ole semmoinen kauhea jyyskyttäjä joka haluaa joka päivä jyyskyttää montaa tuntia orgasminhak

Siis minä 😏

Vierailija
15/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kosi 11 vuoden avoliiton jälkeen. Hän oli sairastellut, ja sanoi, että haluaa turvata minun loppuelämäni. Jos vaikka jään leskeksi. Se oli rakkaudentunnustus suomalaiselta, rehdiltä, duunarilta. Ihan parasta.

Vierailija
16/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Niin? Ja onko sinua kosittu?

Vierailija
17/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä 😏

Ihanaa :) Tuntuu että täällä Vauvalla on minun makuuni monia ihmisiä, Suomessa tuntuu isompi ongelma olla juuri se että ihmiset eivät pariudu niin helposti baarien ulkopuolella niin nämä ihmiset eivät tunnu löytävän toisia jos koulu tai työpaikka ei tarjoa tilaisuutta pariutua.

Onko sinullakin vaikeuksia löytää samanlaisia ihmisiä? :)

Vierailija
18/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minkälaisia....

Vierailija
19/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kosittu, naimisissa ollaan oltu yli 40 vuotta.

Vierailija
20/23 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkoitit vaan liian korkeatasoiseen kumppaniin.