Mitä ainetta on kylmäkallen sisällä
Kommentit (30)
niissä likee non toxic, do not swollow
jos ei ole myrkyllistä, miksei saisi niellä..hm
Pitäisikö siis esim. rautanauloissa (paketissa) lukea, do not swollow??? Mitä pikkulapsia täällä oikein on kirjoittelemassa, kun kaikki pitäisi saada laittaa suuhun?
Lievästi radioaktiivista lämmetessään molekyylirakenteen muuttuessa. Muuttuu vaarattomaksi saavuttaessaan ionitasapainon. Ei sinänsä vaarallista, ei kuitenkaan kannata juoda.
kysymys aiheutui koiran purtua kylmävaraajan rikki,en itse aikonut syödä!
No jestas olen luullut että vettähän siellä on.
No lukiskohan niissä kuitenkin että do not swallow...
kyllä, kaikkeen keittiötuotteesee täytyy laittaa do not swallow, jotta yrityksellä on oikeusturva, kun 0.00000001 % kansasta nielee sitä. Kaikkia yksityiselämän yksityiskohtia pitää muutenkin virkavallan säädellä, jotta ihmiset eivät satuttaisi itseään
Vierailija kirjoitti:
niissä likee non toxic, do not swollow
jos ei ole myrkyllistä, miksei saisi niellä..hm
Mä nielen aina.
Kiva sellainen pieni vaaran tuntu...
Kokoomuslaisten suonissa virtaa rikkihappo.
Riippuu mitä sillä on kylmennetty. Sinne aina imeytyy osa kylmennettävästä ruuasta tai juomasta.
Vierailija kirjoitti:
kyllä, kaikkeen keittiötuotteesee täytyy laittaa do not swallow, jotta yrityksellä on oikeusturva, kun 0.00000001 % kansasta nielee sitä. Kaikkia yksityiselämän yksityiskohtia pitää muutenkin virkavallan säädellä, jotta ihmiset eivät satuttaisi itseään
Miehen nivusiin tatuointi "Non toxic. Do not swallow."
Vierailija kirjoitti:
Vettä vaan.
Mutta tuo on "UUTUUS! 900G kylmäpatruuna on täytetty Suomalaisella vedellä, joten sitä on turvallinen käyttää."
Vierailija kirjoitti:
Lievästi radioaktiivista lämmetessään molekyylirakenteen muuttuessa. Muuttuu vaarattomaksi saavuttaessaan ionitasapainon. Ei sinänsä vaarallista, ei kuitenkaan kannata juoda.
Uskallanko enää käydä lämpimässä suihkussa jos vesi lämmetessään muuttuu radioaktiiviseksi ?
Yleensä suolaliuosta. Älä nyt syö kuitenkaan.