Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, keiden lapsilla on noin vuoden ikäero...

Vierailija
17.05.2018 |

...missä vaiheessa lasten ikäeroa ei voinut enää päätellä kokoerosta? Eli missä vaiheessa alkoivat olla samankokoisia, tai käyttää esim. samaa vaatekokoa? (Erityisesti jos lapset on samaa sukupuolta!)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nyt 15, 14 ja 13. Eivät ole vielä saaneet toisiaan kiinni, edelleen näkee suoraan päältä kuka on vanhin ja kuka nuorin.

Vierailija
2/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapset nyt 15, 14 ja 13. Eivät ole vielä saaneet toisiaan kiinni, edelleen näkee suoraan päältä kuka on vanhin ja kuka nuorin.

Kaikki kolme poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on kokoeroa n.5-7cm pituudessa ja 5kg painossa. Pojat kyllä tarvittaessa käyttävät samoja vaatteita, mutta pääasiassa toinen on aina koon jäljessä. Ikää nyt 8 ja 9.

Vierailija
4/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tytöt 4-ja 5-vuotiaina alkoi käyttää samoja vaatteita, koko ajan lisääntyvissä määrin. Mukava kun vielä suostuvat käyttämään samoja vaatteita, ovat nyt 6 & 7v.

Muistan kyllä aikanaan kun olivat 2-3v niin usein vanhemmat ihmiset tuli kaupassa kyselee, ovatko kaksosia. Ei ne minusta itestä siihen aikaan vielä niin samankokoisia olleet mut samannäköisiä sitäkin enemmän.

Vierailija
5/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama ja pojilla ikää 14v, 13v ja 11v.

Vierailija
6/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys, ehkä kaksikymppisinä.

Vierailija
7/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...missä vaiheessa lasten ikäeroa ei voinut enää päätellä kokoerosta? Eli missä vaiheessa alkoivat olla samankokoisia, tai käyttää esim. samaa vaatekokoa? (Erityisesti jos lapset on samaa sukupuolta!)

Sama pituisia olivat kun poika oli 13 ja tytär 14 v. Seuraavana vuonna poika kasvoi enemmän kuin tytär.

Vierailija
8/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokalla. Mutta pikkuveli alkaa mennä ohi.

Vierailija
9/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaksonen. Välillä lapsena on mua luultu isosiskoksi, välillä veljeä isoveljeksi, kasvupyrähdykset kun tuli eri tahtiin niin parhaillaan saatoin olla 5cm pidempi kuin velikulta. Nykyään hän on 10cm pidempi ja kasvattanut sellaisen miesparran, että kaikki luulevat ikäeroa olevan 10v, vaikka onkin 10min....

Vierailija
10/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiden.

Vierailija
11/11 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus otti isoveljensä pituudessa kiinni ehkä siinä 16-vuotiaana. Nyt ovat 20- ja 19-vuotiaat, ja pituutta melko tarkalleen sama 188 cm molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi