Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

värianalyysi asiaa

Vierailija
17.05.2018 |

jos on keltapohjainen iho on siis lämmin vuodenaika? Eli syksy, kevät? entä jos on kylmän siniset silmät ilman mitään lämpöä? Mikä vuodenaika on, hiukset värjätty nyt mutta luonnollisesti vaaleat ja lämpimät ehkä, 8

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisit olla kesä.Kesäsävyissä kylmä sekä lämmin.

Vierailija
2/17 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiennytkään että kesässä on lämmin? Mulle käy myös korallipohjaiset meikit, poskipunat ja huulipunat, kaverin mielestä käy punaiset hiukset hyvin. Tummansininen käy, samoin omasta mielestä beige ja harmaa...pitää mennä ihan analyysiin. Mutta oisko osviittaa antaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tummansininen kylmä vai lämmin sävy? Itse näen sen lämpimänä, mutta monilla sivustoilla väitetään sen kuuluvan kylmiin.

Minulla on keltainen iho, siniset silmät ja luonnostaan keskiruskeat hiukset. Sopivimpia värejä ovat tummansininen ja valkoinen. Pahimpia kaikki pastellivärit.

Vierailija
4/17 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/17 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesästä näyttäisi löytyvän Soft, Light ja Cool summer.

Vierailija
6/17 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii kirkas keltainen ja fuksia

ap

Vierailija
8/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas keltainen (ei oranssiin vivahtava tai liian tumma) sopii kesälle. Mun värikartassa on juuri tuo raikas keltainen väri. Jos sinulle sopivat turkoosit ja kirkas sininen ja pinkkiin menevät punaiset, olet varmaan kesä. Musta sopii vain talven ihoon suoraan. Keväällä ja kesälläkin saattaa olla aika läheisiä värejä, mutta oranssi ei sovi kesälle.

Vierailija
11/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkas keltainen (ei oranssiin vivahtava tai liian tumma) sopii kesälle. Mun värikartassa on juuri tuo raikas keltainen väri. Jos sinulle sopivat turkoosit ja kirkas sininen ja pinkkiin menevät punaiset, olet varmaan kesä. Musta sopii vain talven ihoon suoraan. Keväällä ja kesälläkin saattaa olla aika läheisiä värejä, mutta oranssi ei sovi kesälle.

siis epäilen että olen kevät tai kesä, mutta kumpi, kun kumpikin tulos tullut värianalyysissä. Pitäisi mennä vielä kolmannen kerran. Näistä siis aikaa. Mulle siis käy heleät värit, ei samennetut.

ap

Vierailija
12/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keltainen mikä sopii on tämän värinen

http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0648713001.html

kokeilin tuota ja väri oli tosi hyvä.

ap

Vierailija
14/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysi on aina enemmän tai vähemmän mutkien vetämistä suoriksi. Jokainen ihminen on yksilö, ja peili kertoo totuuden.

Esimerkiksi mä olen talvella kellankalpea pehmeä syksy, eikä mulle käy mikään muu kuin muutama tietty beigen ja vihreän sävy. Kesällä rusketun oliivinväriseksi, ja mulle käy ihan mikä vaan.

Vierailija
15/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mulle käy talvelľa vaalea harmaa ja musta myös, mulla musta talvitakki..

ap

Vierailija
16/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kuitenkin mesä, koska vaîkka kävisi kirkas keltainen ta vihreä, niin en koskaan varmaan ostaisi niitä värejä. Tykkään rauhallisista sinisen sävyistä, raidallisista paidoista, rauhallisista väreistä kotona, vaaleanpunaisesta, korallista, ja huulipunissa pidän lämpimän sävyisestä punaisesta, korallista, vesimelonista.

tässä oli hyvä testi muillekin, kettlewellcolours.co.uk

ap

Vierailija
17/17 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä siis :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän