Millaisia vaikeuksia teillä on tällä hetkellä? Jos jätetään terveydelliset asiat ulkopuolelle.
Oma ja läheisten terveys menee aina kaiken ohitse, joten ei mennä nyt siihen. Mutta millaisia vaikeuksia tai onnettomuuksia teillä on nyt? Jotenkin tuntuu että meidän perheelle kasaantuu aina kaikki, kenelläkään tuntemallani ei ole edes kymmenesosaa meidän hankaluuksista. Tai siltä ainakin tuntuu. Kaikki ihmettelevät miten meille heitetään kapuloita rattaisiin ihan koko ajan. Kun yritän mennä askeleen eteenpäin, valutkin kaksi taaksepäin.
Kommentit (8)
Yhdestä autoistani on ilmastointi rikki, muuta harrastusväline pitäisi saada myydyksi, mutta ostoinnokkuutta ei tunnu löytyvän, kesälomaksi pitäisi keksiä jotain kivaa tekemistä. Tässäpä nämä minua 'piinaavat' asiat taisikin nyt olla. Jotenkin sitä vaan täytyy yrittää rämpiä elämässä eteenpäin.
Sain juuri potkut. Uutta työtä tuskin saan, koska olen jo lähemmäs 50 v.
Koululaisten kesäloma alkaa ihan pian mutta en vielä tiedä minkä verran pystyn pitämään vapaata yrityksestä. Päiväkoti-ikäinen lomailee juhannukselta elokuun alkuun. Teen työtä kotitoimistosta joten lasten loma "hoituu", mutta tylsäähän se on jos äiti on koko ajan töissä.
Vaikea päättää mitä kautta ajan kauppakeskukeeen töiden jälkeen, kun tuohon aikaan kaupungin liikenne on ihan tukossa.
En tiedä onko tämä terveydellinen ongelma, mutta käsittelen valtavia vihan ja katkeruuden tunteita, jotka jääneet käsittelemättä. Minulla riittää varmaan seuraavaksi kolmeksikymmeneksi vuodeksi sulateltavaa, kun on tullut niin paljon oltua toisten paskaämpärinä ja paskaan poljettavana potkupallona.
Muuten asiat ovat hyvin ja hyvin kehnosti, miten sen nyt ottaa. Olen työtön ja köyhä, mutta vapaa-aikaa on ja minulla on vähän menoja.
Työpaikan ilmapiiri ja erityisesti narsisti pomo mietityttää. Ei huvita olla töissä, mutta eipä voi olla poiskaan.
Mulla on se, etten oikein saa tyydytystä arjesta. En saa ryhdyttyä mihinkään mikä innostaisi. Tavalliset askareet ovat hieman tylsiä. Työni on tylsää. Työmatkaliikenne on tylsää. Tavallinen liikunta on tylsää. En tiedä mitä haluaisin tehdä. Kuulostaa 4-vuotiaan rutinoilta mutta kun ikää on rutkasti enemmän.
Mulla ei oo kesähousuja. Tukalaa kulkea farkkuissa mutku ei oo rahaa ostaa. Ja sitte nenä kirvelee kokoaja niinku joku tökkis puukolla nenään. Ihanaa siitepöly.. parvekekki pitäisi imuroida mut pölypussi on täys eikä oo varaa ostaa pusseja. Tyhjentäminen ällöttää varsinki nyt helteellä ja ku allergia, lentää pölyt jokapaikkaan jos tyhjennän sen.. ainii ja sydänsurujaki on. Ollut 15 vuotta jo. ”Mukavaa” seurata sivusta miten ihastuksella onnellinen perhe-elämä ja puoliso. En tiiä miten päin ois.