Kumpaa mieslajia arvostat enemmän, kädentaitoista duunaria vai akateemista toimistorottaa?
Kumpaa mieslajia arvostat enemmän, kädentaitoista duunaria vai akateemista toimistorottaa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset toimistorotat ovat näkemäni perusteella pahimpia sovinisteja ja vässyköitä kotonakin, heitä pitäisi palvella. Duunarimiehelle ei tuota vaikeuksia imurointi ja maton tamppaus, se on piece of cake ja normielämää. Akateeminen toimistorotta ei laittaisi tikkua ristiin. Veretön ja hajuton olento.
Hohhoijakkaa. Eiköhän siellä vähemmän koulutettujen duunareiden joukossa ole enemmän näitä perinteitä kunnioittavia miehiä, jotka ei tee akkojen hommia.
Ihan sama mitä mies työkseen tekee, kunhan jollain laillisella työllä itsensä elättää.
Tai no, prostituutiota en hyväksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset toimistorotat ovat näkemäni perusteella pahimpia sovinisteja ja vässyköitä kotonakin, heitä pitäisi palvella. Duunarimiehelle ei tuota vaikeuksia imurointi ja maton tamppaus, se on piece of cake ja normielämää. Akateeminen toimistorotta ei laittaisi tikkua ristiin. Veretön ja hajuton olento.
Sama huomio mulla, kun on sivusta seurannut muutamaa pariskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädentaitoista akateemista ja sellaisen olen löytänytkin.
Mitä se osaa konkreettisesti tehdä? Eikä seksi riitä vastaukseksi, ei liity tähän.
Melkein mitä vaan. Korjata moottoripyörää, tehdä kotona remonttia, pystyttää kasvihuoneen, asentaa, koota ja huoltaa. Mitä kaikkea nyt ok-talossa on tehtävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädentaitoista akateemista ja sellaisen olen löytänytkin.
Mitä se osaa konkreettisesti tehdä? Eikä seksi riitä vastaukseksi, ei liity tähän.
No omani osaa sekä hakata halkoja, rakentaa laiturin että ommella housut. Tekee myös hyvää ruokaa ja opiskelijana teki mm. siivoushommia eli vessaharjakin pysyy kädessä edelleen.
Isäni on rakentanut kotiinsa sisäseinän ja ulos roskiskatoksen, laittanut parketin ja tapetoinut ja tekee ihanaa ruokaa. Myös appiukko on vallan mainio kokki ja remonttihommat sujuvat häneltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Eiköhän siellä vähemmän koulutettujen duunareiden joukossa ole enemmän näitä perinteitä kunnioittavia miehiä, jotka ei tee akkojen hommia.
Tunnen vain kaksi akateemista miestä, ja he ovat juuri tuollasia, että odottavat naisen tekevän kotityöt ja pitävät itseään naista ylempänä.
Tunnetko yhtäkään duunarimiestä? Mä olen kasvanut niiden parissa ja kaikki ovat erittäin mukavia ja jokainen tiskaa, imuroi, tamppaa mattoja, käy ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit yllättyä. Ei.
Omituinen joko-tai-asetelma. Arvostan miehessä ihan muita asioita enkä ainakaan tuollaisen perusteella heitä arvioi. Persoona on tärkein.
Molemmille on käyttötarvetta töissä, joten kumpaakin ihan tasapuolisesti.
Sinkkumies
Akateemisista miehistä arvostan vain lääkäreitä ja kirurgeita, enkä luokittelekään niitä toimistorotiksi. Ne ovat oikeasti duunareita, tekevät tärkeää ja konkreettista työtä.
Muuten arvostan enemmän duunareita kuin tietokoneruudun sihtaajia.
Minulla on kotona toimistorotta joka harrastaa fitnesta ja on kotoisin maatilalta, jossa oli mukana perheyrityksessa koulun ohessa kesat talvet eli osaa tehda sormillaan muutakin kuin kaivaa nenaa tai naputtaa exceleita. Win-wi.
No jos sen duunarin on pakko olla hikinen, niin sitten se toimistorotta. Itse en ole akateeminen, että varmaan akateemistä en edes saisi. Mutta en tykkää siitä, että mies haisee hieltä, kun on dedorantitkin keksitty ja itsekin käytän. Lisäksi duunarius ei ole mikään tae kädentaidoista, akateemiset taas ovat monesti nopeita oppimaan.
Ei väliä, kumpikin käy. Kunhan vain on vakityössä tai yrittäjänä. Työttömiä en arvosta lainkaan.
Ei kädentaidot katoa opiskellessa. Tunnen juristin joka rakentelee veneitä ja insinöörit varsinkin osaa usen vaikka mitä puutöistä autojen rakenteluun.