Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä noin 40v miesseuraa?

Vierailija
16.05.2018 |

Minne kannattaisi suunnata, kun haluaisi tavata 36-42-vuotiaita vapaita miehiä? Naarit on vähän nou,nou. Tai harvoin voin käydä, mutta en usko sieltä löytyvän kivaa kesämiestä, ja hyvässä tapauksessa vaikka pidemmäksikin kuin kesän ajaksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai aamuna rautakaupasta

Vierailija
2/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tiedossa, mutta työn vuoksi en voi sinne kirjautua!:/

-ap

Vierailija
4/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikasta. Kaupasta, kirjastosta, lounasravintoloista, lenkkipolulta, ihan kaikkialta. Jos itse hieman vaivaudu nostamaan katseesi kengistäsi ylös miesten silmiin, olet ystävällinen ja mukava, niin miehiä pörrää ympärillä varsinkin näin keväällä paljon. Itsestä ja omista tekemisistä se on täysin kiinni. N43

Vierailija
5/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder

M36

Tinder on oikeasti nolo. En arvosta.

Vierailija
6/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihmisiä, ml. miehiä, tapaan paljonkin. Olen iloinen ja ystävällinen, laaja tuttava- ja kaveripiiri. Miehiin tutustuminen tässä aikomuksessa kuitenkin vierasta, kun takana nuoruudessa alkanut parisuhde/avioliitto, joka päättynyt. Yhden yön tuttavuuksia en kaipaa enkä päivittäisen arjen jakajaa tai elättäjää vaan mukavaa seuraa monessa mielin, jos vain synkkaisi❤

Tuntuu, että useat vapaat ovat heitä, jotka eivät osaa olla hetkeäkään yksin ja suhde vaihtuu lennosta jatkuvasti. Se ei sovi itselleni, vaikka en haaveile elämänpituista seuraa heti löytävänkään.

-ap

Vierailija
7/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Tinderissä ja toisessakin deittipalvelussa netissä, mutta ne eivät soveltuneet sinulle työn takia. Lisäksi minut voi bongata noin kerran kuussa baarista, mutta ei juuri muualta. Ellei sinulla ole tapana lähestyä ihmisiä jalkakäytävällä tai kaupassa.

M41

Vierailija
8/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikasta. Kaupasta, kirjastosta, lounasravintoloista, lenkkipolulta, ihan kaikkialta. Jos itse hieman vaivaudu nostamaan katseesi kengistäsi ylös miesten silmiin, olet ystävällinen ja mukava, niin miehiä pörrää ympärillä varsinkin näin keväällä paljon. Itsestä ja omista tekemisistä se on täysin kiinni. N43

Niinpä tietysti, mutta oletko itse tehnyt aloitteita noissa paikoissa? Naiset vaan katsovat ja siihen se jääkin...

Vierailija
9/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dgsdfgdfsgdfg kirjoitti:

Minä olen Tinderissä ja toisessakin deittipalvelussa netissä, mutta ne eivät soveltuneet sinulle työn takia. Lisäksi minut voi bongata noin kerran kuussa baarista, mutta ei juuri muualta. Ellei sinulla ole tapana lähestyä ihmisiä jalkakäytävällä tai kaupassa.

M41

Tämäpä se probleema on:/ liikun kodin ulkopuolella ja olen sosiaalinen, tutustun uusiin ihmisiin helposti. Mutta ei se riitä tässä asiassa. Ehkä minun täytyy lenkkeillessä opetella jututtamaan ihmisiä😉

-ap

Vierailija
10/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne kannattaisi suunnata, kun haluaisi tavata 36-42-vuotiaita vapaita miehiä? Naarit on vähän nou,nou. Tai harvoin voin käydä, mutta en usko sieltä löytyvän kivaa kesämiestä, ja hyvässä tapauksessa vaikka pidemmäksikin kuin kesän ajaksi.

Onkos hakija itse mies vaiko nainen?

Vierailija
11/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison omenan parkkihallista:)

Kävin juuri viikolla tuolla ja oli vähän vaikeuksia saada auto kokonaan parkkiin, se penteleen pilari ja rautarengas oli tiellä. Yllättäen sitten huomasin että nuorempi (40+) mies viittilöi mulla vastapäisen auton vierestä ja ohjasi auton paikoilleen.

Jäi sitten juttelemaan muutaman sanan samanmerkkisistä autoista ja kesän tulosta. Lähtiessään huikkasi: jos ei olisi niin kiire niin pyytäisin sut kahville!

Jäin aivan suu auki:D Ok, olin ihan kivan näköinen kukkamekossani ja hiukset taipuisana pehkona mutta silti - ikää kuitenkin 58v:D

No, ei ole eka kerta

Vierailija
12/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset eronneet haluavat parikymppisiä.

Vierailija
13/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohops, nainen olen😊 enpäs huomannut mainita😁

-ap

Vierailija
14/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tällaisia toiveita esiintyvän, mutta koskeeko kaikkia/onko ihan yleisesti näin? 🤔

-Ap

Vierailija
15/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

39v? Eli +/- 3v haitari?

Aika kapea, tuossa iässä.

Vierailija
16/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven selältä.

Tai lämmönjakohuoneesta(töistä) :D

Vierailija
17/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tällaisia toiveita esiintyvän, mutta koskeeko kaikkia/onko ihan yleisesti näin? 🤔

-Ap

Aika yleisesti joo. Deittipalstoja seulomalla huomaa, että yli 90% nelikymppisistä miehistä siellä hakee suunnilleen 18-30-vuotiasta naista. Vähän karua kyllä.

Vierailija
18/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Lopeta jo toi valehtelu, senkin luulotautinen pölvästi.

Vierailija
19/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Aika yleisesti joo. Deittipalstoja seulomalla huomaa, että yli 90% nelikymppisistä miehistä siellä hakee suunnilleen 18-30-vuotiasta naista. Vähän karua kyllä.

Deittipalstoilla ei ole tervejärkistä porukkaa.

Vierailija
20/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

39v? Eli +/- 3v haitari?

Aika kapea, tuossa iässä.

Itseasiassa olen itse piakkoin 36v.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä