Saanko kakata vapaana liikkuvan kissan päälle?
Kommentit (8)
Saattaa olla tähtäysongelmia, mutta haluaisin nähdä tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä kun se elukka menee sen jälkeen hinkaamaan itseään muiden uhrien jalkoihin tai pihakalusteisiin.
Juuri näin. Tee se vain jos vihaat naapureitasi enemmän kuin se joka päästi elukan irti.
Yritä vaan -- jos välttämättä haluat muutaman piikin perseeseesi!
T. kissa
Vaikka olis mun kissa, niin mä siivoaisin ilomielin kissani paskasta nähdäkseni ko. tilanteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Yritä vaan -- jos välttämättä haluat muutaman piikin perseeseesi!
T. kissa
Eläin lopetetaan jos käy ihmisen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olis mun kissa, niin mä siivoaisin ilomielin kissani paskasta nähdäkseni ko. tilanteen. :D
Nämä on juuri niitä ihmisiä joilta lähtee lemmikit pois kun oma hupi menee eläimen edelle. Toivottavasti villikissasi löysi jo paremman kodin.
Irtokissat nätisti koppaan ja löytölään. Omistaja joutuu maksamaan joka kerta kun hakee kissansa pois ja jos kissa joutuu tarpeeksi usein löytölään niin se saatetaan ottaa omistajalta pois. Hyvällä lykyllä kissa saa omistajan jolla ei ole sellaista aivovammaa joka laittaa ajattelemaan että on hyvä idea päästää kesy lemmikkieläin vapaaksi naapurustoon. Pahanteko kissalle ei auta mitään, ihmiset jotka päästää kissat vapaaksi pihalle eivät välitä niistä juurikaan vaan hommaavat heti ilmaiseksi uuden. Rahallinen tappio tai elsu on se joka iskee.
Älä tee sitä kun se elukka menee sen jälkeen hinkaamaan itseään muiden uhrien jalkoihin tai pihakalusteisiin.