Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit nuorena ottanut isot tatuoinnit

Vierailija
16.05.2018 |

miten peittäisi ne kun ne myöhemmin harmittavat? Uudet päälle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserpoisto mutta saattaa maksaa jopa enemmän kuin peittäminen.

Vierailija
2/4 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laserpoisto mutta saattaa maksaa jopa enemmän kuin peittäminen.

Isojen tatuointien laserpoisto on sekä kallista, kivuliasta että tuloksetonta. Ainakin jää rumat arvet. Parasta vain hyväksyä ne tatskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorena (alle 25 v) otettuja isoja tatuointeja joista en välttämättä enää pidä (ainakaan niin paljoa kuin ennen). Siinähän ovat, mun kropassa on miljoona muuta asiaa jotka mielummin muuttaisin kuin tatuointini.

Vierailija
4/4 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin alaikäisenä pienen tatuoinnin, se on kuvana edelleen hyvä ja mieleeni, mutta se olisi käsivarren sijasta kannattanut sijoittaa vaikka nilkkaan, kun tuota ei oikein saa järkevästi yhdistettyä mihinkään jos tulee fiilis ottaa käteen isompaa kuvaa käteen. Se olisi kyllä varmaan helppo peittää tuossa tapauksessa, mutta haluaisin silti pitää sen.

En tiedä miten ison kuvan kanssa olisi käynyt, sen kyllä tiedän etten olisi ottanut tuohon aikaan muodikkaita tribaaleja tai kiinalaisia merkkejä, joten jos tuolloin olisi ollut rahaa ottaa isompaa, niin minulla saattaisi olla jotain isoa eläinaiheista photorealismia, kun pikkukuvani tehnyt artisti oli siihen erikoistunut. Ei siis varmaan kaduttaisi.