Kun mies ei kestä puhua petturuudestaan..
Mulla luonnollisesti on tarve tietää tästä suhteesta lähes kaikki, mutta mies pihtaa kaikkea vähänkin sellaista jossa joutuisi puhumaan tunteistaan ja ajatuksistaan ja motiiveistaan (ei ollut seksisuhde, mutta hyvin intiimi suhde henkisellä tasolla, jossa tämä nainen halusi enemmän).
Salasi tämän minulta vuosia ja sitten vaan yks päivä tajusin kaiken.
Nyt haluisin puhua puhua ja ymmärtää, miten se on mahdollista jos toinen näkee vaan, että on ahdistettu ja uhkailee erolla jos en lopeta kysymistä!
Mitä tekisit? Itse olen sanonut miehelle, että menee puhumaan ammattiauttajan kanssa, että saa päätään ja tunteitaan selväksi ja menisimme sitten sen jälkeen yhdessä, ei lämpene..
Ahdistaa..
Kommentit (6)
Eiköhän sillä ihmisellä joka " tahtomattaan" lähtee mukaan vuosien flirttiin ja vaarantaa näin perheen ole pikkusen enemmän juteltavaa kun sen joka yrittää ymmärttä miksi toinen sellaista teki? Tämä on mun ajatus.
en ole saanut kysymyksiin vastauksia ja mies ei vaan voi" kertoa enempää vaan joko karkaa tai menee nukkumaan tai huutaa pää punaisena, että olen kohtuuton paska kun häntä vanhalla jutulla kiusaan
: (
-ap
Keskustelu ulkopuolisen kanssa voisi auttaa löytämään keinoja saada mieskin mukaan keskusteluun. Tai ap voisi selkeyttää kantaansa siihen voiko ylipäätänsä enää luottaa mieheen. Mieskin voisi lähteä sitten myöhemmin mukaan kun huomaisi ettei terapia ole niin eksoottista kuin miltä se äkkiseltään kuulostaa. Mies myös huomaisi että ap on tosissaan kun sanoo että tarvitsee selvyyttä asioihin.
En yrittänyt suinkaan ilkeillä ketjun aloittajalle. : )
Vierailija:
en ole saanut kysymyksiin vastauksia ja mies ei vaan voi" kertoa enempää vaan joko karkaa tai menee nukkumaan tai huutaa pää punaisena, että olen kohtuuton paska kun häntä vanhalla jutulla kiusaan
: (
-ap
Tärkeämpää olisi miehen kanssa miettiä miksi niin kävi, mikä suhteessanne oli/puuttui, ja oletteko molemmat valmiit sitoutumaan toisiinne ja uuteen tulevaisuuteen. Ja sitten sinun pitäisi päästä asiasta yli, muuten ei tuota tulevaisuutta ole. Parisuhdetarapiassa voi käydä yksin ja yhdessä, suosittelen.
Ja miten hän pystyi/halusi salata sen minulta (kun kuitenkin ihmisestä sitten anonyymisti kertoi kotona vaikka mitä) tästä sitten se totuus paljastuikin kun ei malttanut olla kertomatta tästä ihmisestä ja tajusin kyseessä olevan naisen ei suinkaan miespuolisen työkaverin niinkuin oli kertonut.
Nimenomaan MIKSI? Ja mikä onmeidän suhteen tila ja minu asema suhteessa kiinnostaa, ei muu.
Olemme olleet pariterapiassa, mutta mies on niin estynyt puhumaan, haluaa vaan unohtaa ja jatkaa siitä mihin jäätiin. ei koe tarvetta sen enempäåän analysointiin.
vain puhumalla keskenään saatte asiat siihen kuntoon että voitte jatkaa yhdessä niin,
ettei myöhemmin tämä asia nouse vähän väliä pintaan!!!
luottamus täytyy taas löytyä...
t.saman kokenut,
onneksi mies puhui!!!