Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Kosken ryhmätoverit peräänkuuluttavat empatiakykyä - Toivakka: ”Esiintyminen menee nuoruuden piikkiin”

Vierailija
16.05.2018 |

Kansanedustaja Susanna Kosken (kok) tv-esiintyminen jakaa kokoomuslaisten kansanedustajien mielipiteet puolesta ja vastaan.

EtusivuLuetuimmatTuoreimmat
Keskiviikko 16.5.2018
Oulu

17°
Etusivu
Uutiset
Urheilu
Viihde
Sää
IL-TV
Terveys
Rakkaus & seksi
Ilona
Tyyli.com
Asuminen
Perhe
Pippuri.fi
Matkailu
Autot
Digi
JUURI NYTLaaja tietoliikenneverkkohäiriö piinaa Helsinkiä - Vaikuttaa kaikkiin palveluihin: potilastietojärjestelmäkin kaatui
Uutiset | Politiikka
Susanna Kosken ryhmätoverit peräänkuuluttavat empatiakykyä - Toivakka: ”Esiintyminen menee nuoruuden piikkiin”
Eilen klo 22:32
Kansanedustaja Susanna Kosken (kok) tv-esiintyminen jakaa kokoomuslaisten kansanedustajien mielipiteet puolesta ja vastaan.

Susanna Kosken kommentti ja esiintyminen ohjelmassa herätti kohun sosiaalisessa mediassa. Koskea on muun muassa kritisoitu työttömän kylmäkiskoisesta kohtelusta. Lenita Toivakka ei usko, että some-kohu vaikuttaisi puolueen kannatukseen.Susanna Kosken kommentti ja esiintyminen ohjelmassa herätti kohun sosiaalisessa mediassa. Koskea on muun muassa kritisoitu työttömän kylmäkiskoisesta kohtelusta. Lenita Toivakka ei usko, että some-kohu vaikuttaisi puolueen kannatukseen.
Susanna Kosken kommentti ja esiintyminen ohjelmassa herätti kohun sosiaalisessa mediassa. Koskea on muun muassa kritisoitu työttömän kylmäkiskoisesta kohtelusta. Lenita Toivakka ei usko, että some-kohu vaikuttaisi puolueen kannatukseen. IL
Iltalehti teki soittokierroksen Kokoomuksen eduskuntaryhmän jäsenille tiistai-iltana.

- En nähnyt ohjelmaa, mutta huomasin myrskyn sosiaalisessa mediassa. Olen pahoillani siitä ja olen täysin eri linjoilla, kuten useimmat eduskuntaryhmässä, kansanedustaja (kok) Lenita Toivakka sanoo.

Koski ja useista sairauksista kärsivä pitkäaikaistyötön Anna-Maija Tikkanen keskustelivat Ylen Kuplat-sarjassa maanantaina.

Koski huudahti ohjelmassa ongelmistaan kertovalle Tikkaselle, että ”meillä kaikilla on kuule rajoitteita”.

Kosken kommentti ja esiintyminen ohjelmassa herätti kohun sosiaalisessa mediassa, jakaen kansalaisten mielipiteet. Koskea on muun muassa kritisoitu työttömän kylmäkiskoisesta kohtelusta.

Toivakka ei usko, että some-kohu vaikuttaisi puolueen kannatukseen.

- Se esiintyminen menee nuoruuden ja kokemuksen piikkiin. Kyse on yksittäisen kansanedustajan esiintymisestä, Toivakka korostaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ohjelmaa, niin hankala kommentoida keskustelua täsmällisesti. Ymmärrän silti Kosken näkökannan, se olisi vain kannattanut formuloida toisin. Toisaalta ymmärrän myös sen, että jossain vaiheessa voi alkaa ärsyttää, jos vastakeskustelija lataa toinen toisensa jälkeen mutku-syitä, miksi ei voi mennä töihin. Vaikka ne olisi valideja syitä, niin voisin kuvitella, että itseäkin alkaisi jossain vaiheessa rassata, kun osa niistä kuulostaa lähes aina vain tekosyyltä.

Juu, jokaisella on rajoituksensa. Susanna Koskella on rajoittunut sosiaalinen silmä.

Vierailija
22/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sairas ja ylipainoinen henkilö tarvitsisi ennen kaikkea tukea siihen, että saisi terveytensä parempaan kuosiin. Ja se on ihan totta mitä hän sanoi, että henkiset voimavarat kuluvat siihen, kun joutuu stressaamaan toimeentulosta. Kun elämä on jatkuvaa selviytymistaistelua rahan kanssa, ei siinä ole resursseja saada painoa alas, parantaa omia työelämävalmiuksia eikä mitään muutakaan. 

Pitkittynyt työttömyys lannistaa jo ilman taloushuoliakin. Minulla on ollut talous turvattu sen puolesta, että miehellä on työpaikka säilynyt. Silti sitä lannistui, kun ei kelvannut minnekään. Pääsin onneksi työkkärin kautta yksityiselle valmennukseen, mikä oli pitkälti sellaista tsemppaamista, psyykkaamista ja tukemista mitä tarvitsin, että pystyin uskomaan että kyllä minä jonnekin vielä kelpaan. Minulla ei edes ole mitään sairauksia esteenä, mitä nyt ylipainoa joka ei estä normaalia työskentelyä. Pääsin sitten hanttihommiin, mutta töihin kuitenkin ja nyt on ihan eri fiilikset, kun on työssäkäyvien kirjoissa ja tienaa omat rahansa. Painoakin olen saanut kivasti tippumaan, osin jo ennen töihin pääsyä. Nyt on ihan eri tunnelmat koko elämän suhteen, mutta ilman sitä pientä tsemppiä ja tukea olisin varmaan vieläkin lamaantunut pitkäaikaistyötön vailla minkäänlaista näkymää paremmasta tulevaisuudesta.

Sen verran tuo ohjelman työtön tarvitsisi jeesiä, ettei tarvitsisi murehtia päivittäin, riittävätkö rahat ruokaan. Että niitä voimavaroja vapautuisi siihen, että hän voisi miettiä minkälaista työtä pystyisi tekemään. Terveidenkin on vaikea päästä töihin ja helpoista toimistotöistä on verinen taistelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkiskoinen akka se susanna koski, se tuli selväksi.

Olisiko hänen pitänyt antaa lisätukea Tikkasen surkuttelijan uralle. Itse olsisin toiminut Kosken tavoin ja olen hyvin empaattinen ihminen. Kosken empatia näkyi rohkaisuna "kaikilla meillä on omat rajoitteet".

Ei tuumaakaan periksi tämmöisille Tikkasen kaltaisille elämäntapasurkuttelijoille.

Sinulla ei onneksi ole mitään päästövaltaa, en usko että hallitset edes omaa elämääsi kommenttisi yksinkertaisuudesta päätellen. 

Lakkautetaan kaikki mitä en ymmärrä, tämä sama lakkautan koska en ymmärrä tyyppi on täälä jatkuvasti uhmaikäisen tarmolla lakkauttamassa muiden haluamia asioita, koska hän ei itse pysty ymmärtämään näitä asioita. 

*Muille ei ole epäselvää ihmisoikeudet ja arvo, vain juntit vastustaa sitä ymmärtämättä että sellaisessa maailmassa he jäävät yksin ja pohjalle.

Vierailija
24/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hänen pitänyt antaa lisätukea Tikkasen surkuttelijan uralle. Itse olsisin toiminut Kosken tavoin ja olen hyvin empaattinen ihminen. Kosken empatia näkyi rohkaisuna "kaikilla meillä on omat rajoitteet".

Ei tuumaakaan periksi tämmöisille Tikkasen kaltaisille elämäntapasurkuttelijoille.

Olet säälittävä, mene nyt jo hoitoon. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Susanna on sentään ymmärtänyt olla hankkimatta - ja nythän hän on jo ikäloppu.

Kunhan et röökin vetäjä, karheaääninen kaljankittaaja, väitä olevasi empaattinen:)

Vierailija
25/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei onneksi ole mitään päästövaltaa, en usko että hallitset edes omaa elämääsi kommenttisi yksinkertaisuudesta päätellen. 

Lakkautetaan kaikki mitä en ymmärrä, tämä sama lakkautan koska en ymmärrä tyyppi on täälä jatkuvasti uhmaikäisen tarmolla lakkauttamassa muiden haluamia asioita, koska hän ei itse pysty ymmärtämään näitä asioita. 

*Muille ei ole epäselvää ihmisoikeudet ja arvo, vain juntit vastustaa sitä ymmärtämättä että sellaisessa maailmassa he jäävät yksin ja pohjalle.

Höpö höpö

Vierailija
26/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita Toivakka iski puukon Kosken selkään. Että se empatiasta.

Vierailija
27/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen ylimielisyys ja toisen ihmisen halveksunta ohitetaan "nuoruudella", odotan kauhulla Kosken tulevia ulostuloja.

Vierailija
28/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Sinä vastaisit tähän. LAKKAUTETAAN HÖPÖ HÖPÖ. Minä en ymmärrrä höpöhöpöä lakkautetan kaikki mitä en ymmärrä. Minä sanon että lakkautetaan enkä ymmärrä ettei minulla ole mitään päätösvaltaa muihin ja heidän haluamiinsa asioihin, kunhan vain olen lakkauttamassa ymmärtämättömyyttäni. En ihan tarkalleen edes tiedä miten muita ja heidän haluamiaan asioita lakkautetaan, mutta kunhan uhoan että lakkautetaan, pikkulapsi kun olen. Oletko ihan terve, et vaikuta siltä!

Vierailija
29/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v. nainen ei ole teini vaan aikuinen, jolla on jo oltava aikuisen aivotoiminta. On kuitenkin herttaista, miten naista vähätellään julkisesti ja metoo-"nuoruuruuden" piikkiin bimboillaan :D

Koski on vastuussa omista ajatuksistaan.

Vierailija
30/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisia huolettaa ainoastaan, että todelliset näkemykset tulevat esiin, kun Koski ei muista teeskennellä empaattista.

Vierailija
31/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Sinä vastaisit tähän. LAKKAUTETAAN HÖPÖ HÖPÖ. Minä en ymmärrrä höpöhöpöä lakkautetan kaikki mitä en ymmärrä. Minä sanon että lakkautetaan enkä ymmärrä ettei minulla ole mitään päätösvaltaa muihin ja heidän haluamiinsa asioihin, kunhan vain olen lakkauttamassa ymmärtämättömyyttäni. En ihan tarkalleen edes tiedä miten muita ja heidän haluamiaan asioita lakkautetaan, mutta kunhan uhoan että lakkautetaan, pikkulapsi kun olen. Oletko ihan terve, et vaikuta siltä!

Keneltä ajattelitte pölliä haluamanne "hyvät asiat":)

Vierailija
32/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden piikkiin??

Ehkä olisi mennyt vielä kaksikymppisenä, mutta ei keski-iän kynnyksellä olevalta.

Vierailija
33/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannalla voisi iän puolesta hyvin olla jo teini-ikäinen lapsi, joten ei kyllä ole niin nuori että iällä voi perustella hölmöilyjä.

Vierailija
34/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Ei keneltäkään mitään pöllitä, vaan tekemisistä ja tulkosista otetan veroja kuten demokrattisessa maassa on tapana, paitsi orjuuttajien ideologian omaavasta, minä minä minä tyypistä näin ei saisi olla.

Ymmärrätkö sinä mistään rakentavasta mitään, ei vaikuta siltä. Haastan sinut antaan edes yhden rakentavan kommentin keskusteluun. Tiedät että se on sinulta liikaa vaadittu ja sorrut taas nolaamaan itsesi, lakkautetaan höpöhöpö kommenteillasi.

Vierailija
35/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö jättää vain höpöjään viesteiksi. Höpömies on jättänyt palstan.

Vierailija
36/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisia huolettaa ainoastaan, että todelliset näkemykset tulevat esiin, kun Koski ei muista teeskennellä empaattista.

Meitä oikeiston äänestäjiä on huolettanut ainoastaan, kun tällaisia ehdokkaita ei ole viime aikoina ollut. Mistä meidän pitäisi arvata ehdokkaan mielipiteet, jos niitä ei rehellisesti uskalla sanoa?

Vierailija
37/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susannalla voisi iän puolesta hyvin olla jo teini-ikäinen lapsi, joten ei kyllä ole niin nuori että iällä voi perustella hölmöilyjä.

Vanha letukka, lapseton psyko.

Vierailija
38/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Ei keneltäkään mitään pöllitä, vaan tekemisistä ja tulkosista otetan veroja kuten demokrattisessa maassa on tapana, paitsi orjuuttajien ideologian omaavasta, minä minä minä tyypistä näin ei saisi olla.

Ymmärrätkö sinä mistään rakentavasta mitään, ei vaikuta siltä. Haastan sinut antaan edes yhden rakentavan kommentin keskusteluun. Tiedät että se on sinulta liikaa vaadittu ja sorrut taas nolaamaan itsesi, lakkautetaan höpöhöpö kommenteillasi.

Et ymmärrä kokonaisuudesta mitään. On ihan hyödytöntä alkaa sinua valistamaan. Jankutat tuota verottamista, mutta kun Suomi on jo tehokkaan veronkannon maa ja meidän pitäisi pikkemminkin ottaa mallia muista EU-maista ja Euromaista. Emme me voi tulouttaa julkiselle paremmalla teholla kuin muutkaan meidän kumppanimaat joita sitten entistä enemmän taloudellisesti tuemme.

HUPSU!

Vierailija
39/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenita Toivakka iski puukon Kosken selkään. Että se empatiasta.

Juuri näin.

Vierailija
40/50 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun kokoomuspoliitikko kerrankin sanoo asiat niin kuin ne hänen mielestään on. Itseäni ärsyttää paljon enemmän poliitikot, jotka puheissa ovat niiiiin perusturvan ja hyvinvointivaltion kannalla, mutta todellisuudessa tekevät kaikkensa niiden romuttamiseksi. Hyvä Susanna Koski, rehellisyys kunniaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän