Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni lukiossa kaikki pojat pakotetaan wanhojen tansseihin, jotta tytöille riittäisi parit!

Vierailija
15.05.2018 |

Poikaani kuulemma vituttaa ja ahdistaa mennä sinne yleisön eteen. Jos kurssia saatana ensin mainostetaan vapaaehtoisena, mutta sitten pakotetaan niin eikös vääryys ole tapahtunut.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekkin että ei voi pakottaa. Poikasi on innosta soikeana mutta ei halua myöntää.

Vierailija
2/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pakollisena kurssina kuulu opetussuunnitelmaan, niin eiköhän poikasi voi kieltäytyä. Meidänkin lukiossa noin yksi neljäsosa oli tyttöpareja. Ei siinä kukaan kuole jos pari sattuu olemaan samaa sukupuolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voidaan pakottaa?

Vierailija
4/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sinne ketään tulla raahaamaan. Jos kerran tunneilta uskaltaa lintsata niin kyllä jo tuon voi helposti väliin jättää, niin siis jos näin ajateltaisiin

Vierailija
5/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain poikasi ole suostunut koska ei kehtaa sanoa ei? Vanhojen tanssit eivät todellakaan ole mikään pakollinen kurssi. Jättää vaan menemättä harjoituksiin ja tansseihin, eiköhän sen pari tajua että ei kiinnosta. Näin minä sen tekisin jos koulu ei muuta vaihtoehtoa anna. Erotetaanko koulusta siinä vaiheessa? Kun lukiossahan ei taida jälki-istunto käytäntöä olla käytössä

Vierailija
6/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pakollisena kurssina kuulu opetussuunnitelmaan, niin eiköhän poikasi voi kieltäytyä. Meidänkin lukiossa noin yksi neljäsosa oli tyttöpareja. Ei siinä kukaan kuole jos pari sattuu olemaan samaa sukupuolta

Eikös tuo ole aika sairasta kun pakotetaan samaan sukupuolta olevat tanssimaan ja sitten jatkot siihen päälle!? Syömiset plus saman hotellihuoneen jakaminen tiedossa aivan varmaan jollekkiin ujolle tytölle tilanne on ahdistava.

Vierailija
7/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekkin että ei voi pakottaa. Poikasi on innosta soikeana mutta ei halua myöntää.

Olin itse infossa asiassa ja nämä opettajat sanoivat, että pakolliset on, jotta tytöillä on sitten parit. Pelkkä haluttomuus ei kuulemma riitä syyksi!

Vierailija
8/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole aika sairasta kun pakotetaan samaan sukupuolta olevat tanssimaan ja sitten jatkot siihen päälle!? Syömiset plus saman hotellihuoneen jakaminen tiedossa aivan varmaan jollekkiin ujolle tytölle tilanne on ahdistava.

Kuten sanottu ketään ei pakoteta tanssimaan vanhoja. Jos itse ei löydä itselleen paria eikä vapaana olevat paritehdokkaat kelpaa niin voivoi. Eikös se pari voi olla koulun ulkopuoleltakin? Ottaa vaan jonkun äidin työkaverin lapsen jos on niin yksinäinen ettei yhtää vastakkaisen sukupuolen edustajaa tunne

Vierailija
9/36 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse infossa asiassa ja nämä opettajat sanoivat, että pakolliset on, jotta tytöillä on sitten parit. Pelkkä haluttomuus ei kuulemma riitä syyksi!

Protesti vain käyntiin, eihän tuollainen käy päinsä. Ketään ei voi pakottaa kurssille, joka ei pakollisena kuulu opetussuunnitelmaan. Joko poikasi nöyränä tanssii tai jättää menemättä. Kolmas vaihtoehto on tehdä valitus jonnekkin ylemmälle tasolle, kuten jos sanottu koulu ei voi pakottaa tanssimaan.

Vierailija
10/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan vetää ennen tansseja viskipaukkuja!

Vierailija
11/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, asella siellä jumppamaikka lapsia uhkailee, ja pakottaa tanssimaan tyttöjen kanssa. Herää nyt ap päikkäreiltäsi, ja pyyhi kuola poskelta.

Vierailija
12/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs lukiossa infotaan vanhojen tansseista tuokokuussa?

Vierailija
13/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaani kuulemma vituttaa ja ahdistaa mennä sinne yleisön eteen. Jos kurssia saatana ensin mainostetaan vapaaehtoisena, mutta sitten pakotetaan niin eikös vääryys ole tapahtunut.

Tuo minkä näet on pikkuongelma. Tiedätkö mikä tässä on oleellisin ongelma? Vika on siinä että lukioon ei ole 50/50 sukupuolikiintiöitä. Perimmältään koko miesten pahoinvointi ja syrjäytyminen johtuu TÄSTÄ. Seurannaisvaikutukset tuntuvat koko loppuiän.

Vierailija
14/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan pakottaa?

Meidän vanhoissa pari tyttöä pakotettiin tanssimaan oman parinsa lisäksi toinen tanssivuoro vieraan pojan kanssa jotta nämä pojat pääsisivät tanssimaan. Jos tytöt eivät suostuisi niin eivät saisi tanssia ollenkaan.

Vierailija
15/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalka logiikalla lukio voisi pakottaa laajan fysiikan,terveystiedon jne.kurssille.Enpä usko,ettö onnistuisi.

Vierailija
16/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen on homojen hommaa

Vierailija
17/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tanssinut vanhoja tuon nimenomaisen ahdistuksen takia, olin muutenkin stressaantunut ja ei ollut rahtuakaan aikaa, energiaa tai motivaatiota opetella tanssahtelemaan suurten ihmismassojen edessä.. ajatuskin ahdistaa. Kukaan ei koittanut käännytellä minua kun selitin syyt. Olen nainen.

Mutta auta armias kun miespuolinen luokkatoverini sanoi samaa. Alkoi hirveä maanittelu ja suostutteleminen, ja kun se ei auttanut alkoi syyllisyäminen.. "ajattelisit nyt muitakin, älä ole tylsä, itsekästä tuollainen" jne. Ihan kamalaa, kävi kovasti sääliksi. Jos minua oltaisiin painostettu noin niin olisi tuntunut hirveältä. Ei niitä poikia saa pakottaa tanssimaan vaikka kuinka olisi pulaa pareista.

Vierailija
18/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Protesti vain käyntiin, eihän tuollainen käy päinsä. Ketään ei voi pakottaa kurssille, joka ei pakollisena kuulu opetussuunnitelmaan. Joko poikasi nöyränä tanssii tai jättää menemättä. Kolmas vaihtoehto on tehdä valitus jonnekkin ylemmälle tasolle, kuten jos sanottu koulu ei voi pakottaa tanssimaan.

Jos olisin poika tuossa lukiossa, vakehtelisin olevani homo, siksi en voi tanssia tytön kanssa, tuntuisi huonolta. Tuskin olisi jätkäparia heillä esittää kun kerran tytöille täytyy olla pari.

Vierailija
19/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kivaa sille nörttipojalle, jonka kanssa kukaan ei halua tanssia vaan tytöt tanssivat mieluummin jopa tyttöpareina

Vierailija
20/36 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kivaa sille nörttipojalle, jonka kanssa kukaan ei halua tanssia vaan tytöt tanssivat mieluummin jopa tyttöpareina

Eikä kukaan pyydä sitä lihavaa finninaamatyttöä tanssimaan, korkeintaan vitsillä jossa sitten porukka repeää nauramaan nurkan takana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä