"Kokoomuksen peruskirjassa on mukana 'vahva sosiaalinen omatunto'" Ehheh!
Ainakaan Koski ei ole tuota omaksunut. Eikä kyllä Orpokaan.
Kommentit (14)
Suomen vika kun on hyvinvointi kaikella kansalla. Kiitos vasemmisto nyt ei kannata enää näytellä omaavansa sosiaalista omatuntoa.
Saattaapi olla että seuraavien vaalien jälkeen katsotaan tarvitaanko kokoomuksessa omaa tai muutakaan tuntoa. Hyvö hyvä että nämä kosket ja vartiaiset pääsevät hölisemään kritiikittä mitä se oma pikku pääkkö ajattelee. Ei enää valehtelua, että mikään muu kiinnostaisi kuin oma lompsa.
Ettekö te ymmärrä että kokoomus ja Koski on uhreja ja vasemmisto on siihen syyllinen lukekaa vaikka palstaa.
"Minä, minä - mutta ei koskaan me"
Kaiken maailman yhteiseen hyvään jaetaan (minun)rahaa ja pidetään huolta. Kiitos vaan vasemmisto. Törkeetä, minun firma, minun rahat, minun yhteiskunta, minun säännöt, niin se pitäisi mennä.
Vasemmisto pitäis lakkauttaa... Niinku muutkin asiat jotka sotivat minun halujani vastaan. Hitlerimme ei olis katsellut tuollaista menoa.
Pia-Noora Kauppi
Merikukka Forsius
Maria Tiura
Pia Kauma
Susanna Koski
-Kyllä on Kokoomus varsinainen omituisten otusten naiskerho.
Ei saada ääntä kuuluviin ja meitä vaan mollataan, kokoomus on uhri tässäkin asiassa. Suomalaiset äänestäkää meitä rassukoita.
Vierailija kirjoitti:
Pia-Noora Kauppi
Merikukka Forsius
Maria Tiura
Pia Kauma
Susanna Koski
-Kyllä on Kokoomus varsinainen omituisten otusten naiskerho.
Lenita Toivakkakin löytyy ja ihan samanlaisia on nekin jotka muuta teeskentelevät. Ei kokoomukseen liitytä oikeista syistä, vaan itsekkäistä.
Epärehellisiä nobody ja tai ex-ministereitä sun muita omanelämän sankareita ja konnien hommissa.
Ugandassakin joku niistä huseerasi omantuntonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ymmärrä että kokoomus ja Koski on uhreja ja vasemmisto on siihen syyllinen lukekaa vaikka palstaa.
Vasemmiston ajojahti on alkanut. Ihan yleistä että kokoomuksessa ei välitetä kakkosluokan kansalaisista. Ihme ajojahti.
Kokoomus muistaa ja muistetaan huonosti vaaleissa.
Paino onkin sanalla "oma".