Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako muita naisen ja miehen suuri ikäero?

Lolita93
15.05.2018 |

Onko täällä muita joita kiihottaa ihan valtavasti suuri ikäero ja sellainen, että nainen pukeutuu lolita-tyylisesti, vanhempi mies ottaa ohjat, sitoo, kurittaa jne..? Onko tämä kokonaan tabu ja saako tällaisesta edes puhua täällä? Olen itse 24v nainen ja toivoisin joskus kokevani tällaisen seksisuhteen. Haluan pukeutua tyttömäisiin asuihin ja tulla kohdelluksi pikku tyttönä himoitsevan vanhemman miehen taholta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa..

Mutta miehekseni otin kuitenkin samanikäisen.

En usko että olisin oikeasti voinut harrastaa seksiä kovin paljon vanhemman kanssa.

Vierailija
2/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat äijät ei kiihota. Hommaa vaan itsekkin kiinteä nuorukainen fuckbuddyksi. Tai vaikka pari. Löysä muna on no no.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat äijät ei kiihota. Hommaa vaan itsekkin kiinteä nuorukainen fuckbuddyksi. Tai vaikka pari. Löysä muna on no no.

Eikai nyt esim noin 40v miehellä vielä mikään löysä ole? 

Vierailija
4/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai nyt esim noin 40v miehellä vielä mikään löysä ole? 

Osalla on ja osalla ei. Tosin nuoremmistakin löytyy miehiä joilla ei vehkeet toimi kunnolla.

Vierailija
5/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en edes ajatellut asiaa, mutta nykyään olen parisuhteessa nuoremman miehen kanssa ja tavallaan seksin harrastaminen tuntuu kiihottavammalta koska hän on nuori ja hänellä vähemmän suhteita takana kuin minulla. Erityisesti jotenkin kivan irstas olo, kun nuori treenattu mies nuolee pimppiä vaikka muuten en ikäeroa oikeastaan ajattele arjessa hänen kanssaan, hän on vain ihminen jonka kanssa hyvä olla ja minun rakas.

Aiemmin ei ole ollut näin nuorta miestä. Ei tämä ikäero kai niin suuri ole mitä tässä aloituksessa ajateltiin, mutta ehkä suurempi kuin keskimäärin ihmisillä, varsinkin näin päin kuin meillä. Miesystäväni on 21 ja minä 34.

Vierailija
6/33 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppeleiden homma karvattomuus.

Vierailija
7/33 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikäero on seksikästä, kuten myös kokoero. Oma fuckbuddy on 30v nuorempi ja 60kg kevyempi, 30cm lyhyempi. Häntä taas kiihottaa asia toisin päin. Ikäero on ongelma vain parisuhteessa. Seksissä monenlaiset erilaisuudet tuovat lisäarvoa.

Vierailija
8/33 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa ja kovasti. Aina on kiihottanut erityisen paljon. Ja niinpäin että Nainen on vanhempi! Itse miehenä sain parikymppisenä kokeilla yli 6-kymppistä Naista ja ai sitä menoa... siitä lähtien olen kokenut ja kokeillut paljon paljon niitä vanhempia Naisia!! Ihanaa.

Vierailija
9/33 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäin minulla myöskin että nainen on vanhempi. Laittaisi "pojan" nuolemaan pillunsa ja erityisesti pyllynsä oikein kunnolla ja toteuttaisi pervoimmat fantasiansa poikaa hyväksikäyttäen

Vierailija
10/33 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aika tabu tuo asetelma että nuori nainen ja vanha irstas mies joka sitoo kiinni ja "opettaa". Ei sellaisesta paljon huudella. Meillä juurikin tuo sama fantasia/leikki. Meillä mies on vanhempi, mutta ikäeroa tosin vain vähän reilut toistakymmentä vuotta. Nainen tykkää välillä pukeutua teiniksi ja silloin vanha irstas pervo sitoo kiinni ja panee peppuun. Mut oikeasti ollaan kuitenkin ihan tavallinen aviopari :)

Vierailija
11/33 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miegeni on 12v minua vanhempi ja pidän suunnattomasti siitä että hän dominoi minua seksuaalisesti. Määrää miten iltaisin pukeudun ja useimmiten myös viikonloppuisin. Tänään on illaksi esim. määrätty kotitöitä (imurointi, ja vessan & kylppärin siivous). Asuna sisäkön asu, eli hörhelöreunainen mini-mini hame, ilman alushousuja. Jalkaan stayupit ja push-up rintsikat.

Tiedän jo etukäteen että jossain vaiheessa hän tulee ja vaatii minulta suihinoton, mutta tiedän myös sen että illalla tulen saamaan myös kunnon panon.

Odotan jo nyt innolla että pääsen aloittamaan.

N25

Vierailija
12/33 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpäin minulla myöskin että nainen on vanhempi. Laittaisi "pojan" nuolemaan pillunsa ja erityisesti pyllynsä oikein kunnolla ja toteuttaisi pervoimmat fantasiansa poikaa hyväksikäyttäen

Tämä.

N32

Vierailija
13/33 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä osastoa saa minun toyboyni. Voisin olla hänen äitinsä mutta niin vaan poika on minuun kiimassa, ettei nuoret likat kelpaa vaikka olen sanonut, että ala jo katsella akkaa itsellesi.

Melkein itku silmässä nuorimies haluaa varmistuksen, että saa minulta rietasta seksiä jatkossakin.

Vierailija
14/33 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo - mua kiinnostaisi todellakin panna jonkun todella nuoren miehen kanssa. Olen itse viiskymppinen nainen. Semmoinen parikymppinen kolli olisi oikein mukava leikkikaveri. Ainakin se jaksaisi - jos ei kauaa niin ainakin monta kertaa peräkkäin ;)

Vierailija
15/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinänsä se ikäero, mutta käyn aivan kuumana itseäni kolmekymmentä vuotta nuorempaan mieheen - hän on juuri ja juuri täysi-ikäinen. Ajattelen tätä poikaa hyvin usein enkä todellakaan äidillisesti...

Vierailija
16/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau

Vierailija
17/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,,itse taas käyn kuumana vanhempaan naiseen;)

Vierailija
18/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku vanhempi mies kokeilla aloituksen kaltaisia leikkejä parikymmpisen naisen kanssa? 

Vierailija
19/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaa, ainakin tämmönen 37v ukko...

Vierailija
20/33 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluaa, ainakin tämmönen 37v ukko...

Ihan väreet menee pitkin vartaloa kun ajattelen..