Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, elääkö onnellisessa avioliitossa?

Vierailija
15.05.2018 |

Mistä tiedätte, onko avioliittonne onnellinen? Tuntuuko teistä koskaan, että olisitte onnellisempia jonkun toisen kanssa? Jos tuntuu, kuinka käsittelette nuo tunteet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule koskaan mieleenkään edes ajatella että olisin jonkun muun kanssa. Puolisoni on minulle täydellinen, ja minä hänelle. Ollaan oltu onnellisia yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
2/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä kyllä ajattelen ja vertaan itseäni ja liittoamme muihin. Kärsinkin masennuksesta, yhdessä 22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä, turvallinen, onnellinen ja luottavainen olo sekä rakastan miestäni vieläkin mielettömästi. Ei ole ollut edes mitään mielikuvia tai ajatuksia, joissa olisin jonkun muun miehen kanssa. Mä ainakin olen onnellinen, toivottavasti puoliso on myös.

Vierailija
4/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa miettiä tollasta, ei ole asiat hyvin.

Vierailija
5/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tunne on jokaisen henkilökohtainen tuntemus, jota on vaikeaa mitata yhteismitallisesti. Mutta jos molemmat puolisot ovat omasta mielestään onnellisia, ollaan jo varmaan lähtellä totuutta.

Vierailija
6/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuntunut.En haluaisi olla kenenkään muun kuin puolisoni kanssa.

Vierailija
7/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja matkassa on ollut mutkia ja kuoppia, mutta ne on voitettu. Kumpikaan meistä ei ole mikään hötkyilijä ja tänäänkin olemme puuhastelleet yhteistuumin pihatöissä neljä tuntia. Olemme jutelleet, nauraneet, tehneet erikseen ja yhdessä, suunnitelleet tulevia juttuja ja miettineet vanhoja. Olemme mielestämme molemmat onnellisia parisuhteessamme.

Vierailija
8/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on onnellinen kun siinä on hyvä olla.

Olen joskus kyllä miettinyt, millaista elämä olisi jonkun muun kanssa. Ei se houkutellut vaihtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi