Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuma ilma seisoo ja naapuri luulee tuulettavansa kämppää avaamalla partsin oven:D

Vierailija
15.05.2018 |

Mahtaa olla pätsi..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän asia sua liikuttaa?

Mahdat olla turhautunut.

Vierailija
2/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat olla niitä jolla on jokasessa ikkunassa tummat verhot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurisi onnistuu avaamaan varjon puolen oven tai ikkunan, hän voi jo hyvinkin onnistua viilentämään asuntosan. Ilmahan alkaa liikkua nimenomaan silloin kun on lämpötilaeroja,

Vierailija
4/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos sillä on toisella puolella taloa myös läpi auki, niin tuulettuuhan se. Lämpötila on sitten eri juttu.

Vierailija
5/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos hän haluaa vaan kuunnella lintujen ja luonnon ja muita ulkoa tulevia ääniä?

Meilläkin mies haluaisi olla suljetussa tilassa ilmalämpöpumpun huristessa, edes ikkunaa ei saa avata. Minä olen sitten kotona niin että parvekkeen ovi auki jne.

Se on ihanaa ja tulee ihan erilainen tunne kesästä

Vierailija
6/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläpäin ainakin asunto tuulettuu, kun on kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Asunnon lämpötila ei laske, mutta ei minulla liian kuuma olekaan. Ilmavirtaus tuntuu ihanalta ja hyvä kun on kerrankin niin lämmintä, että voi tuulettaa oikein kunnolla ja vaikka koko päivän. Illemmalla pitää kyllä ainakin parvekkeen ovi sulkea.

Vierailija
7/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla niitä jolla on jokasessa ikkunassa tummat verhot

Töhö, sehän on just järkevää ettei kämppä lämpene enempää. Kaikki olivat tuota mieltä kun joku älykääpiö tekaisi siitä aloituksen

Vierailija
8/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpiveto

Vierailija
9/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletus onnistuu säällä kuin säällä, Ap oletko hieman yksikertainen taas todisteita hölmöytesi.

Vierailija
10/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei oikein osaa toimia lämpimässä säässä. Meillä pidetään ikkunat kiinni ja mieluiten lasketaan myös ulkokaihtimet alas, kun on helle. Ainoastaan aikaisin aamulla ja myöhään illalla avataan ikkunat, jos silloinkaan. Helteellä tosin tarkoitetaan yli 30 asteen lämpötiloja.

t. Keski-Euroopasta

Vierailija
11/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos hän haluaa vaan kuunnella lintujen ja luonnon ja muita ulkoa tulevia ääniä?

Meilläkin mies haluaisi olla suljetussa tilassa ilmalämpöpumpun huristessa, edes ikkunaa ei saa avata. Minä olen sitten kotona niin että parvekkeen ovi auki jne.

Se on ihanaa ja tulee ihan erilainen tunne kesästä

Minäkin teen juuri näin. Siedän kuumaa varsin hyvin joten vaikka ulkoa välillä tuleekin "lisää hellettä" sisään, pääasia on se kesäinen äänimaisema. Patterien sihinää ja muuta saa kuunnella sitten muut kuukaudet.

12/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein ennen noin kuumalla ilmalla, kunnes läheiseni kertoi sen olevan kontraproduktiivista. Minulla ei ole mahdollisuutta "läpivetotuuletukseen". Harkitsen ilmastointilaitteen hankkimista, mutta ne taitavat olla melko kalliita.

Vierailija
13/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parvekkeen ovi auki, mutta ei sen takia, että tuulettaisin tai kuvittelisin ilman sisällä viilenevän, vaan jotta kesä tulisi sisällekin äänten, lämmön ja tuoksujen muodossa.

Nimim. Kesästä täysin rinnoin nauttiva

Vierailija
14/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän aikaan illasta sieltä jo tulee viileää. Meillä paistaa päivällä aurinko sisään, sisällä oli varmaan 35c! Heti kun ei enää paistanut suoraan tuohon, avattiin partsin ovi. Siellä on jotain 26c joten kylläpä vaan alkoi olohuone viilenemään! Sitäpaitsi ihana kuunnella kesästadin ääniä<3

Vierailija
15/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on käynyt vaikkapa suihkussa tai pessyt pyykkiä. Menee ainakin kosteus ulos.

Vierailija
16/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kävi koko päivän pieni tuulenvire.

Vierailija
17/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..tuollahan alkaa olla jo viileää. Hyvon jäähtyy huone ja ilmavirta raikastaa asuntoa.

meillä on päivälläkin terassin ovi auki vaikka ulkona oli 30 astetta, niin sisällä on 22 astetta. Eikä siis ole viilennys- tms ilmastointilaitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi