Ärsyttävää kun melkein kaikki mekot on polvien yläpuolelle.
Kommentit (18)
Polviläskit kuulostaa melkein yhtä hilpeältä kuin vaikka korva- tai varvasläskit.
Teet oikein kun etsit mekon jonka helma on reippaaasti polven alapuolella. Mun mielestä se on kaikkein paras.
Vierailija kirjoitti:
Teet oikein kun etsit mekon jonka helma on reippaaasti polven alapuolella. Mun mielestä se on kaikkein paras.
Kaikista paras vaihtoehto on polvilumpion alareunasta 3 senttiä pitempi mekko.
On itsestäänselvää, että voitot maksimoidaan vaikka tarjoamalla sitten kuluttajille lyhyempiä mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läskit pois
ei taida auttaa tämän hetkiseen mekon tarpeeseen.
Ja mua ärsyttää kun ei normaali mittaista ja kivaa paitaa löydy mistään. Kaikki mallia napa näkyy ja mulla raskauden jälkeen jäänyt iso vatsa ja paljon, paljon venynyttä nahkaa :(
Miten jollain voi olla polviläskit? Kannattaisi pysyä sisällä siihen asti, kunnes on laihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja mua ärsyttää kun ei normaali mittaista ja kivaa paitaa löydy mistään. Kaikki mallia napa näkyy ja mulla raskauden jälkeen jäänyt iso vatsa ja paljon, paljon venynyttä nahkaa :(
Eihän raskauden jälkeen jää mitään venynyttä nahkaa eikä mahaa. Saat syyttää vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Lyhennä maksimekkoa.
Muutenkin hyvästä maksimekosta joutuu maksamaan ihan riittävästi ja sitten vielä pitäisi maksaa lyhentämisestä (uuteen vaatteeseen en uskalla itse koskea). Osa maksimekoista on myös niin väljiä, että niitä pitäisi myös kaventaa jos lyhentääkin eli käytännössä koko mekon malli menisi uusiksi (ja se vasta maksaisikin!).
Myös hihallisia mekkoja on vaikea löytää, ei meillä kaikilla ole hoikat, päivettyneet käsivarret ja kauniit olkapäät.
Sanos muuta. Mulla ei ole polviläskejä tai muutakaan läskiä mutta muuten vaan vähän vänkyrät pölkkyjalat. Kyllä niitä polven alle yltäviä mekkoja löytyy, pitää vaan vähän netistä kaivella.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Mulla ei ole polviläskejä tai muutakaan läskiä mutta muuten vaan vähän vänkyrät pölkkyjalat. Kyllä niitä polven alle yltäviä mekkoja löytyy, pitää vaan vähän netistä kaivella.
Pölkkyjalat? Jestas sentään.
Joillain hoikillakin naisilla ovat varsin jyhkeän kokoiset polvilumpiot. Ei todellakaan mitenkään paljastaminen arvoista vaikka isojen polvilumpioiden kanssa jalat näyttävät muuten optisesti hoikemmilta.
Mulla sama ongelma. Lihoin viime raskaudessa 25 kiloa, ja nyt laihduttuani polvet(kin) roikkuvat. Maksihametta käytän.
Kuka tarkkailee muiden polvilumpioita?
Vierailija kirjoitti:
Joillain hoikillakin naisilla ovat varsin jyhkeän kokoiset polvilumpiot. Ei todellakaan mitenkään paljastaminen arvoista vaikka isojen polvilumpioiden kanssa jalat näyttävät muuten optisesti hoikemmilta.
Miten hoikkuus tähän liittyy edes? Luusto on mikä on.
Polven sisäsivuläskikertymät ne kivat onkin, ja tiukassa.
Lyhennä maksimekkoa.