Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun melkein kaikki mekot on polvien yläpuolelle.

Vierailija
15.05.2018 |

Mun polviläskit näkyy. Ellei osta maximekkoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennä maksimekkoa.

Vierailija
2/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polviläskit kuulostaa melkein yhtä hilpeältä kuin vaikka korva- tai varvasläskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikein kun etsit mekon jonka helma on reippaaasti polven alapuolella. Mun mielestä se on kaikkein paras. 

Vierailija
4/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läskit pois

Vierailija
5/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet oikein kun etsit mekon jonka helma on reippaaasti polven alapuolella. Mun mielestä se on kaikkein paras. 

Kaikista paras vaihtoehto on polvilumpion alareunasta 3 senttiä pitempi mekko.

On itsestäänselvää, että voitot maksimoidaan vaikka tarjoamalla sitten kuluttajille lyhyempiä mekkoja.

Vierailija
6/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läskit pois

ei taida auttaa tämän hetkiseen mekon tarpeeseen.

Vierailija
7/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ärsyttää kun ei normaali mittaista ja kivaa paitaa löydy mistään. Kaikki mallia napa näkyy ja mulla raskauden jälkeen jäänyt iso vatsa ja paljon, paljon venynyttä nahkaa :(

Vierailija
8/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain voi olla polviläskit? Kannattaisi pysyä sisällä siihen asti, kunnes on laihtunut.

Vierailija
9/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ärsyttää kun ei normaali mittaista ja kivaa paitaa löydy mistään. Kaikki mallia napa näkyy ja mulla raskauden jälkeen jäänyt iso vatsa ja paljon, paljon venynyttä nahkaa :(

Eihän raskauden jälkeen jää mitään venynyttä nahkaa eikä mahaa. Saat syyttää vain itseäsi.

Vierailija
10/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhennä maksimekkoa.

Muutenkin hyvästä maksimekosta joutuu maksamaan ihan riittävästi ja sitten vielä pitäisi maksaa lyhentämisestä (uuteen vaatteeseen en uskalla itse koskea). Osa maksimekoista on myös niin väljiä, että niitä pitäisi myös kaventaa jos lyhentääkin eli käytännössä koko mekon malli menisi uusiksi (ja se vasta maksaisikin!).

Myös hihallisia mekkoja on vaikea löytää, ei meillä kaikilla ole hoikat, päivettyneet käsivarret ja kauniit olkapäät.

Vierailija
11/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Mulla ei ole polviläskejä tai muutakaan läskiä mutta muuten vaan vähän vänkyrät pölkkyjalat. Kyllä niitä polven alle yltäviä mekkoja löytyy, pitää vaan vähän netistä kaivella.

Vierailija
12/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Mulla ei ole polviläskejä tai muutakaan läskiä mutta muuten vaan vähän vänkyrät pölkkyjalat. Kyllä niitä polven alle yltäviä mekkoja löytyy, pitää vaan vähän netistä kaivella.

Pölkkyjalat? Jestas sentään.

Vierailija
13/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain hoikillakin naisilla ovat varsin jyhkeän kokoiset polvilumpiot. Ei todellakaan mitenkään paljastaminen arvoista vaikka isojen polvilumpioiden kanssa jalat näyttävät muuten optisesti hoikemmilta.

Vierailija
14/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Lihoin viime raskaudessa 25 kiloa, ja nyt laihduttuani polvet(kin) roikkuvat. Maksihametta käytän.

Vierailija
15/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarkkailee muiden polvilumpioita?

Vierailija
16/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain hoikillakin naisilla ovat varsin jyhkeän kokoiset polvilumpiot. Ei todellakaan mitenkään paljastaminen arvoista vaikka isojen polvilumpioiden kanssa jalat näyttävät muuten optisesti hoikemmilta.

Miten hoikkuus tähän liittyy edes? Luusto on mikä on.

Vierailija
17/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polven sisäsivuläskikertymät ne kivat onkin, ja tiukassa.

Vierailija
18/18 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

burgha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä