Joku on jättänyt miehen yksin parkkipaikalla kuumaan autoon!
Seurailen tässä tilannetta. Vartin nyt ollut. Pitäisikö puuttua asiaan? Näkyy olevan pitkähihainen pusero. On sille sentään puhelin jätetty. Osaakohan soittaa itse apua?
Kommentit (20)
Oliko sille edes jätetty olutta? Kylmän ja huurteisen olisit voinut ensihätään viedä.
Pitäisikö sinun tehdä misu. Ja vie miespololle juotavaa, hätätilassa alkoholitonkin käy, jos et saa ovea auki riko vaikka ikkuna.
Miksi miehellä pitäisi olla joku valvoja joka huolehtii siitä jääkö tämä autoon vai osaako poistua sieltä esim. hakemaan juotavaa tarvittaessa.
EEEIIIIIIIII!!!! Eikö ihmiset ikinä opi??????
Se saattaa olla täysin avuton miesvauva.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun tehdä misu. Ja vie miespololle juotavaa, hätätilassa alkoholitonkin käy, jos et saa ovea auki riko vaikka ikkuna.
Muutaman vuoden päästä kannattaa sitten av:llä valittaa kun mies ei tee mitään oma aloitteisesti ja se tuli täysin puskista, en mä todellakaan voinut kuvitella et se ei edes juotavaa saa itselleen saati minulle haettua.
Ai kauheaa, mitä piittaamattomuutta! 😱
Miehet ovat juuri tuollaisia uusavuttomia. Ellei mamma tule avaamaan ovea niin mies kuolee sinne autoon.
Tää on taas niin tätä! Ei se yksin ole siellä, jätin mäyräkoiran kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se osaa käynnistää auton ja ilmastoinnin. Ja ajaa pois jos ei av-mammaa ala kuulua kaupasta.
Mammaa??? Mistä tiedät ettei ole esim miespari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se osaa käynnistää auton ja ilmastoinnin. Ja ajaa pois jos ei av-mammaa ala kuulua kaupasta.
Mammaa??? Mistä tiedät ettei ole esim miespari?
Tai vapaudestaan onnellinen single.
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas niin tätä! Ei se yksin ole siellä, jätin mäyräkoiran kaveriksi.
Mäyräkoira kuumaan autoon hyi saak*li. Kai siellä on myös vähintään hyvä kylälaukku.
Vierailija kirjoitti:
Seurailen tässä tilannetta. Vartin nyt ollut. Pitäisikö puuttua asiaan? Näkyy olevan pitkähihainen pusero. On sille sentään puhelin jätetty. Osaakohan soittaa itse apua?
Ei kai kyseessä ole se surullisenkuuluisa hotdogmies, jonka mustasukkainen vaimo jäi viime kerralla autoon kyttämään miten joku vieras nainen meni flirttailemaan tämän kanssa. Tällä kertaa hotdogmies on jätetty odottamaan yksin autoon ja se vaimo on mennyt syömään jonnekin kasvisravintolaan, sillä hänhän oli jonkin sortin vegaani.
Todennäköisesti se on basisti, joka on lukinnut itsensä vahingossa autoon eikä osaa tulla ulos. Odottele ihan rauhassa, muu bändi on varmaan kaljalla. Kyllä ne tulee, kun lentävät ulos tai kun rahat loppuu.