Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä vegekeittokirja aloittelijalle?

Vierailija
15.05.2018 |

Saisiko täältä suosituksia hyvistä kasvisruokakeittokirjoista? :) Olen vegeruoan suhteen ihan untuvikko enkä kovin hyvä kokki muutenkaan, joten jokin aloittelijalle sopiva. Ei liian hienoja reseptejä, sellaisia joita olisi helppo myös vähän muokata, kun mulla on aika paljon ruokarajoituksia.. Lähinnä kaipaan opastusta ja inspiraatiota siihen, kuinka saada kasvisruoasta tosi herkullista, kuten monet sanovat, että se voi olla :) Omat yritykseni ovat usein vähän blääh... Kirja voisi olla suomeksi tai englanniksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiamestarin käsikirja.

Vierailija
2/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pääsen kotiin, katson kirjahyllystä yhden kirjan, josta olen tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pääsen kotiin, katson kirjahyllystä yhden kirjan, josta olen tykännyt.

Kiitos! :) -ap

Vierailija
4/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä noista, mutta kotikokki sivustolta löytyy tavallisten ihmisten tavallisia ja helppoja/ helposti muokattavissa olevia reseptejä. Vegaanisiakin totta kai.

Vierailija
5/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirja, mutta minusta hyvä kasvisruokablogi: https://chocochili.net/

Löytyy simppeleitä ja vähän monimutkaisempia ohjeita. Arkistosta voi hakea esim jälkiruokia, pastoja jne. suoraan ryhmiteltyinä.

Vierailija
6/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa falafelit, soijapyörykät, vegaaninen makaronilaatikko (vegaaniliitto), tofuwokki, papupihvit, röstipihvit, soijasuikalekastike, vegaaninen perunamuusi, vegelasagne, vegepitsa, linssikeitto, linssicurry + riisi jne jne

Niin sitten alat päästä jyvälle.

Kandee hommata kaappiin juustokuminaa, paprikajauhetta, savupaprikaa, currya, kasvisliemikuutioita, oluthiivaa, etikkaa jääkaappiin... + ne mausteet mitä ennenkin oot käyttänyt

Vierailija
7/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin kasvisruuan tekemisen pastoista ja wokeista, niihin löytyy paljon ohjeita ja ovat helppoja aloittelijoillekin :) 

Vierailija
8/8 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Hurtta: Kasvis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän