Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen läpsäiseminen kaupassa?

Nona Nonym
15.05.2018 |

Olin tossa kauppajonossa ja siinä edellä oli iso mamma lastensa kanssa. Toinen ipanoista inisi ja kirkui ja sitten äiti menetti hermonsa, ja läpsäisi tätä avokämmenellä takaraivolle.

Onko mulla nyt ilmoitusvelvollisuus. Ei se kai lujaa sitä lyönyt. Vai mites tän kanssa nyt pitäisi edetä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mamma?

Vierailija
2/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hankala ilmoittaa, jos et yhtään tiedä kuka se oli ja missä asuu. Muuten kyllä olis hyvä ilmoittaa. Tiedä mitä kotona neljän seinän sisällä tapahtuu, jos julkisestikin käydään käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa mitään oo minkä takia pitäs edetä.

Vierailija
4/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat kenelle? Poliisille?

"Moi tota, tossa vartti sitten kaupassa joku äiti läppäs lasta. Joo en tiedä keitä olivat. En tiedä minne menivät. Jaa miten niin ette voi tehdä mitään? Aha. No heippa sitten."

Vierailija
5/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahatut on kaikesta tekemässä lasua.

Vierailija
6/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nykypäivänä inistään pienestä. Minä olen saanut lapsena remmillä perseelle, avokämmenellä poskelle ja tukkapöllyä niin monesti etten edes pysy laskuissa.

Vierailija
7/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran kaupassa tukistin vähän ohimohiuksista yhtä n. 6v. pikkupoikaa, sotki ja mölysi. Sen äiti ei komentanut sitä yhtään.

Pentuhan päästi karmeet huudot, mä olin vaan..."minä mitään ole tehnyt"

Olin silloin kaupankassalla opiskeluaikaan

Vierailija
8/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä olisi poliisit paikalla, jos iso mamma olisi läpäissyt aptä takaraivoon, paskat pienestä lapsesta.

Vierailija
9/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äidit saavat pahoinpidellä lapsiaan. Selvä.

Miksi sitten aikuiset naiset itkevät läpsäisyistä, vaikka ovat lapsiinsa suhteutettuna jättimäisen kokoisia?

Vierailija
10/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt sinänsä kovin pahalta kuulosta, mutta kuitenkin ruumiillinen kurittaminen on Suomen laissa rikos. En ymmärrä, miksi ilkutte ap:lle. 

Toki on niin, että kyseistä perhettä on vaikea jäljittää. 

Vierailija
11/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän lapsesta meni lastensuojelu ilmoitus kun lapsi sanoi päiväkodissa että äiti oli läimäyttänyt naamaan, päiväkoti teki ilmoituksen. Lastenvalvoja pyysi vanhempia käymään, juttelivat noin puoli tuntia, uskoivat äitiä kun äiti kielsi tehneensä sellaista. En tiedä sitte onko oikeasti näin tapahtunut. Äidillä on kyllä lyhyt pinna, riuhtoi lasta/ repii kädestä kävelemään nopeammin ja tiuski paljon lapselleen 5v. Minä olen kyllä aika varma että on läimäyttäny mutta annan asian olla koska lastensuojelukaan ei välittäny.

Vierailija
12/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kaikki kiellettyä. Lapsia ei saa kasvattaa. Ihmekään että niitä ei kukaan halua enää tehdä tähän sääntö suomeen.

Vierailija
13/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Lapsiahan ei saa komentaa eikä käskeä, saa raukat pian traumoja. Mutta ne saa sitten ihan vapaasti tehdä mitä haluaa.

Vierailija
14/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan läpsäisi lasta. Enkä ainakaan kaupassa tai julkisella paikalla, haloo?

Vierailija
15/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli äidit saavat pahoinpidellä lapsiaan. Selvä.

Miksi sitten aikuiset naiset itkevät läpsäisyistä, vaikka ovat lapsiinsa suhteutettuna jättimäisen kokoisia?

Kyllä minä joskus piiskaan niitä aikuisia naisiakin. Tai aika useinkin oikeastaan.

-Muuan mies

Vierailija
16/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt sinänsä kovin pahalta kuulosta, mutta kuitenkin ruumiillinen kurittaminen on Suomen laissa rikos. En ymmärrä, miksi ilkutte ap:lle. 

Joskus saa käyttää järkeään, luki siellä laissa mitä tahansa

Vierailija
17/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nykypäivänä inistään pienestä. Minä olen saanut lapsena remmillä perseelle, avokämmenellä poskelle ja tukkapöllyä niin monesti etten edes pysy laskuissa.

Ja kuten huomaa, niin on vaikuttanut mm. empatian kehitykseen ja kykyyn nähdä väkivallattomia keinoja ristiriitojen ratkaisuissa.

Vierailija
18/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? 

Jos siis joku läpsäisee sinua kaupassa tai missä tahansa muualla, annat asian olla?

Vierailija
19/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli missä tilanteissa mielestäsi sinua saa lyödä?

Vierailija
20/51 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? 

Jos siis joku läpsäisee sinua kaupassa tai missä tahansa muualla, annat asian olla?

En tietenkään anna. Lyön takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi