Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shortsit ssa kouluun

Vierailija
15.05.2018 |

Mitäs ootte mieltä tokaluokkalaisesta tytöstä, joka lähti lyhyet farkkushortsit jalassa aamulla kouluun. Minä hyväksyin mutta äsken olin mieheni kanssa puhelimessa päiviteltiin kun on niin kuuma. Satuin mainitsemaan että hyvä kun molemmat muksut lähti shortseissa kouluun.

Mies syytti minua ajattelemattomaksi, etää helteelläkin saa käyttää aivoja. Tyttöä ei olisi saanut päästää shortsit jalassa kouluun, Täh hän on vasta tokalla siis lapsi.

Mies oli vielä mukana viime viikolla kun ostettiin h&m.stä kasa kesä vaatetta. Mekon ja kolmen t-paidan lisäksi tytölle ostettiin myös kolmet shortsit. Milloin niitä sitten pidetään?

Mitäs teidän muiden tytöillä on helteellä koulussa päällä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet shortsit eivät ole asialliset, menisitkö itse niissä töihin?

Vierailija
2/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mutta kyse on 9v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu sortsien lahkeen pituudesta.

Toisaalta aamulla ei ollut sortsikeli, ainakin oma muksu olisi jäätynyt pöräillessään sen pari km.

Vierailija
4/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ssa?

Mikset kysy ihan suomenkielellä shortseissa?

Vierailija
5/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ootte mieltä tokaluokkalaisesta tytöstä, joka lähti lyhyet farkkushortsit jalassa aamulla kouluun. Minä hyväksyin mutta äsken olin mieheni kanssa puhelimessa päiviteltiin kun on niin kuuma. Satuin mainitsemaan että hyvä kun molemmat muksut lähti shortseissa kouluun.

Mies syytti minua ajattelemattomaksi, etää helteelläkin saa käyttää aivoja. Tyttöä ei olisi saanut päästää shortsit jalassa kouluun, Täh hän on vasta tokalla siis lapsi.

Mies oli vielä mukana viime viikolla kun ostettiin h&m.stä kasa kesä vaatetta. Mekon ja kolmen t-paidan lisäksi tytölle ostettiin myös kolmet shortsit. Milloin niitä sitten pidetään?

No meillä on yllämme kesävaatteet!

Olet sivistymätön moukka.

Vierailija
6/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen toisen lapsen sortseista isä oli mieltä...vai oliko kyseessä poika tai mun lapset - sun lapset -tilanne?

Vierailija
7/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin lyhyet lahkeet, että kankut näkyvät, niin sopimattomat koulu- ja työasuksi. Bermudapituus sen sijaan sopii lapselle, mutta ei aikuiselle työasuksi, ellei sitten ole joku uimalavahti tms.

Vierailija
8/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Amerikkaan- kaikki ovat koulussa shortseissa. Lahkeen pituus (sama hameen helma) on määritelty koulun säännöissä- seisoessa suorien käsien sormet eivät saa yltää alemmas kuun lahje tai helma...

Vierailija
10/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on pitkissä shortseissa koulussa. Kotiin tultuaan vaihtaa lyhyisiin shortseihin.

Vierailija
11/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoitin puhelimella niin shortseissa oli tapahtunut kirjoitus virhe, pahoittelen😀

siis ei ne oo niin lyhyet että mitään näkyy mutta ei ole ihan polveenkaan asti. Siis tytöllä oli farkkushortsit ja frozen t-paita päällä. Itse hyväksyin mutta yllätyin että moni täälläkin on sitä mieltä ettei ole sovelias asu ja mä kun luulin saavani täältä vahvistuksen omaan mielipiteeseeni 😀

Vierailija
12/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet shortsit eivät ole asialliset, menisitkö itse niissä töihin?

Jo 1970-luvun alussa 'mikrot' (kuten shortseja silloin kutsuttiin) olivat tyttöjen ja nuorten naisten suosimaa muotia.

Niitä käytetettiin yleensä ohuiden sukkahousujen (ja usein myös muodikkaiden pitkien vinyylisaappaiden kanssa ja niin että ne niiden sukkahousujen vahvikkeet vilahtelivat sieltä lahkeiden alta hieman.

Kansainvälisesti tuo muoti tunnettiin nimikkeellä 'hot pants'.

Vierailija
13/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä voi mennä shortsit jalassa kouluun, kunhan ei ole sellaiset lyhyet, jossa puolet takapuolesta on näkyvissä. Kyllä ainakin omassa lapsuudessani shortsit tai hame oli kuumalla säällä ihan sopiva vaate, eikä tarvinnut olla edes mikään polvipituinen.

Vierailija
14/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä vähillä vaatteilla kouluun jos on kuuma. Menisin itsekin töihin mieluummin shortseissa kuin housut jalassa.

Vierailija
15/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa just kuvittelisin että mennäänkin paljastavissa vaatteissa...

Juu toinen lapsi on poika, ja samaa perhettä ollaan😊 pojan vaatteista ei yleensäkään vaan sanota mitään. Kunhan on puhtaat ja ehjät. Pojalla perus setti t-paita ja polveen asti shortsit.

Vierailija
16/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Espoossa ok

https://www.espoo.fi/download/noname/%7B4E8488C1-6D1E-494B-BD89-E4657EC…

Linkkisi ei ole ok. Ei näy mitään.

Vierailija
18/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kirjoitin puhelimella niin shortseissa oli tapahtunut kirjoitus virhe, pahoittelen😀

siis ei ne oo niin lyhyet että mitään näkyy mutta ei ole ihan polveenkaan asti. Siis tytöllä oli farkkushortsit ja frozen t-paita päällä. Itse hyväksyin mutta yllätyin että moni täälläkin on sitä mieltä ettei ole sovelias asu ja mä kun luulin saavani täältä vahvistuksen omaan mielipiteeseeni 😀

Kirjoitus virhe? Etkä edes aloita virkkeitä isolla? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
19/19 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekaluokkalainen lähti kouluun lyhyissä farkkushortseissa ja topissa jossa vähän paksummat olkaimet. Huppari oli aamulla päällä.

Ei olisi tullut mieleenkään ettei olisi soveliasta!

Tyttö on laiha kirppu ja shortsit siis löysät eikä kireät.