Mikä on työtilanteesi?
Palstalla puhutaan paljon työttömyydestä ja rupesi kiinnostamaan kuinka monella oikeastaan on se "vakituinen" työ ja kuinka moni työskentelee pätkissä ja on työttömänä. Saisi vähän osviittaa millaisella taustalla täällä kirjoitellaan.
Kommentit (25)
Laitathan kommenttina, jos sinun vaihtoehtosi puuttuu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Painu Vit#tuun.
Miksi?
Ap
Määräaikainen työ = koska en ole vielä valmistunut enkä siis voi saada vakinaista virkaa, joka minua kuitenkin odottaa.
vieras. kirjoitti:
Vakituinen työ= yrittäjä
Tämä vaihtoehto unohtui. Pahoittelut!
Ap
Itse en sovi mihinkään vaihtoehtoon, olen siis rengassesongissa töissä 2x vuodessa ja muuten työtön. Rahaa tulee ihan mukavasti säästöön ja en voisi olla tyytyväisempi tähän tilanteeseen.
Minulla oli vakituinen työ, mutta irtisanoin itseni, kun sain parin vuoden määräaikaisuuden. En enää kestänyt sitä huonoa johtamista, haukkumista, selkään puukottamista ym. masentavaa.
Vastasin työtön, käyn kuntouttavassa työtoiminnassa.
Teen vapaaehtoistyötä (pidän välivuoden opiskeluista) ulkomailla, tästä ei saa palkkaa mutta kulukorvausta vuokraan, ruokaan ym noin 1400€ kuussa. Kulukorvaus on verotonta tuloa. Mikä näistä vaihtoehdoista olisi siis sopivin?
Viimeksi töissä vuonna 2014, 3 kk.
Vierailija kirjoitti:
Laitathan kommenttina, jos sinun vaihtoehtosi puuttuu!
Ap
Opiskelija
Harmi, että en saa muokattua kyselyä jälkikäteen. Opiskelija ja yrittäjä puuttuvat...
Ap
Vastaan kun kerrot minne tietoa keräät ja mitä aiot sillä tiedolla tehdä.
Vakituinen virka, josta ei varmasti irtisanota. Turvattu tulevaisuus.
Vanhempainvapaalla, mutta eipä ole työtä mihin palata :(
En mikään noista. Väliaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vakityöstä onnelline opintovapaalainen.
Välillä tuntuu niinkuim hurvittelisin vaan, koska kaikki opiskelussa on niin kivaa ja mielenkiintoista. Kuin olisin harrastamassa.
Painu Vit#tuun.