Minut on petetty, jätetty ja vaihdettu uuteen ja musta tuntuu etten pääse tästä tuskasta koskaan yli
Se hyökäämistrauma on niin paha. Lisäksi myös entiset appivanhemmat ovat hyljänneet. Lihon ja rumenen vaan kun eksä porskuttaa eteenpäin. Kohta varmaan vie lapsetkin. Kaikki näyttää niin toivottomalta
Kommentit (12)
Itse annat itsesi tramatisoitua. Lakkaa rypemästä itsesäälissä ja tee itsellesi jotain! Kukaan muu ei voi sinun puolestasi sinua sieltä nostaa. Elämässä sattuu ikäviä asioita, paljon pahempaakin, kuin sinulle. Turha tuohon on jäädä rypemään ja itseään säälimään. Ylös sohvalta!
Olen pahoillani. Elämä on täynnä ikäviä yllätyksiä.
Muutu upean näköiseksi ja elä lastesi kanssa onnellista elämää. :)
Älä jää läskiloukkuun typerän eksäsi vuoksi.
Sinä pystyt muuttamaan elämäsi ja voit jälleen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mistä lähtisin liikkeelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mistä lähtisin liikkeelle?
No laihduttamisesta tietenkin? :D
Mikään ei ole tyhmempää kuin uskoa sinisilmäisesti, että oma parisuhde kestää 100 prosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Se hyökäämistrauma on niin paha. Lisäksi myös entiset appivanhemmat ovat hyljänneet. Lihon ja rumenen vaan kun eksä porskuttaa eteenpäin. Kohta varmaan vie lapsetkin. Kaikki näyttää niin toivottomalta
Luultavasti ja toivottavasti lapset lähtevätkin, sillä heidän elämä on varmasti parempaa tasapainoisen vanhemman luona. Mitä meinasit esimerkiksi tänään heidän kanssaan tehdä? Mitä teitte eilen tai viikonloppuna?
Ajattele sitä naista, joka ton jämän saa. Varmaan alkaa helpottamaan tuska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ja toivottavasti lapset lähtevätkin, sillä heidän elämä on varmasti parempaa tasapainoisen vanhemman luona. Mitä meinasit esimerkiksi tänään heidän kanssaan tehdä? Mitä teitte eilen tai viikonloppuna?
Onko lääkkeet unohtunut?
Mun tuttu erosi 15 vuotta sitten ja vieläkin jauhaa, minkä tempun se jätkä teki blaablaa. 15 vuotta, eikä menty yhtään eteenpäin. Älä muutu sellaiseksi, vaan ole oman onnesi seppä. Oikeasti, älä tuhlaa yhtään enää elämääsi sen miehen muisteluun. Tämä on sinun elämäsi. Tsemppiä!!!!!
Uutta pökköä pesään! Fake it till you make it. Oo niinkuin ei tuntuis missään ja kohta se on totta! Tsemppiä!
Hylkäämistrauma siis