On se kumma kun ruokajaossa ei jaeta kananmunia!!!!!!!!!!!
tänänäkin säkillinen ruokaa, täysnaudanlihaa, lohipatonkia, hedelmiä, maitolattejuomaa litra, tabascopullo, 1 litran chilipullo, härkistä, leipää, maitoa, rahkaa, energiapatukoita ja kananlihaa, salaattia, täysreppu niin ettei mahtunut enenpää
silliäkin olisi ollut, mutta ei kananmunia, kaipa ne on ostettava sitten itse, muutenhan ruokaa ei tarvii ede ostaa kun on tuollaiset latingit 3-4 kertaa viikossa ja jos jaksaa mennä 8 km päähän toiseen kaupunkinn siellä myös kerrn viikossa
Kommentit (12)
onko se niin että nykyään ei ihmiset pian käy edes kaupassa kun tajuaa miten paljon hyvää safkkaa saa ruoka-avuista?
en mä ainakaan jaksa töihin mennä, kesähelle ja ruoka-avun jälkeen autolla kalalle
Munapää kehtaa avautua ilmaisesta safkasta, olisko toivelistalla kenties sisäfilekin?
Kieltämättä törkeää, että jostain täytyy ihan itse jopa maksaakin, eikä kaikkea saakaan ilmaiseksi! Hirveää, kun säkillisen saa ruokaa maksutta ja noin huono valikoima, hyi hyi!
Minä elän toimeentulotuella, käyn kaupassa, enkä ole tuollainen ahne ja itsekäs paska kuin aloittaja. Kaikesta vähästä avusta olen kiitollinen, mitä vain saan.
Osta itse munasi. Miksi sun pitäisi kaikki saada ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Munapää kehtaa avautua ilmaisesta safkasta, olisko toivelistalla kenties sisäfilekin?
josksu oon saanut naudan sisäfilettä kilon paketin jopa hurstin ruoka-avusta, josssa yleensä sai makkarata kun sanoi että en syö sianlihaa niin tiskin alta tuli lohifilettä tai sisäfilettä paketti
nyt en käy siellä en tiedä tilannetta, mutta kyllä mainitsen etten ota sianlihaa tai makkarata niiin ainakin kalkkunaleikettä saa, ja yleensä on laatikot joista saa aina yhdestä itse valita yhden tuotteen per laatikko
tänänä sanoin että yhden rahkan voin ottaa niin tungettiin laukkuun että ota nyt 2 ja tuosta paketti sinihomejuustoa vielä!!!
sinihomeuustoa on niin paljon pakkasessa että sitä ei jaksas enää ottaa
häpeä idiootti! 12 munan kenno maksaa 1,39 lähikaupassa. osta omilla rahoillasi! munapää ei käy töissä koska ei halua , mtuta kaikki pitäs antaa ilmaseks.. no provohan tää on
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut ruokajaosta naudan sisäfilettä :D ja niitä kanamuniakin ollut monesti.
mihin tungen tänään ruoat kun pakastin ja lokero täynnä ruokaa, ja täytyyhän sitä urheilla ja pyörillä taas vähän ruoka-avun jonoon harrastukseksi? ruisleipiä olen kuivattanut kun ne ei mahdu pakkaseen. joskus käyn ruoka avussa vain huvikseen kun lopultahan ne menee roskiin mitä jää, ja annan muille ruoan hakijoille omat ruokani, se olkoon päivän hyvä teko sitten
oikeastaan menen senkin takia jos tänään saisi chilipullon taas tai tabascoa kun toisessa jaossa oli eilen näitä tuotteita niin usein on toisessakin samoja
litra chilipullo ja tabasco se on jo 7 e paketti
Ei se ole mikään kumma. Kananmunat pilaantuvat tosi harvoin ja jos ovat pilalla niin ei niitä voida jakaa....
Missäs noin paljon saa?