Kauanko lapsi mahtuu Brion Pony-rattaisiin? (tmv rattaisiin)
Olen harkinnut Pony-rattaiden ostoa kaupunkikäyttöön kun hermot meni matkarattaisiin =)
Kävin paikallisessa lastenvaate- ja tarvikemyymälässä niitä katsomassa, mutta jotenkin pieniltä vaikuttivat... Ko. myymälässä ei muita vastaavia ole tarjolla, itse asiassa ei koko kaupungissa! Tai sitten ne on norm.kokoiset ja meidän yhdistelmät on jumbo-kokoa :)
Mietin vaan, että kauankohan poika niihin mahtuu. Hän on nyt 1v. 9kk ja ajattelin että siihen kolmen kieppeille ainakin rattaita tarvitaan. Toki taapero saa halutessaan kävelläkin ;) Mutta siis jotkut kevyet rattaat tarvisin autoon että voi tarvittaessa ottaa käyttöön.
Kiitollinen kokemuksistanne!
Kommentit (3)
Yhdistelmien ratasosat on tosiaan usein isompia kuin avorattaissa, varmaan siksikin, kun on tarkoitettu myös lapsen nukuttamiseen makuuasennossa ja siksi, että kova/pehmeä vaunukoppa mahtuisi ratasaosan pääle. Avorattaat on pienemmät ja kevyemmät, mutta selkänojaa ei sitten saakaan makuuasentoon eikä tavarakori ole niin iso kuin yhdistelmissä, mutta istumaan mahtuu isokin lapsi.
No uskallanhan minä ne rattaat ostaa, kun poika kerta niihin vielä mahtuu hyvän aikaa.
Selvennykseksi vielä, että poika ei ollut sillä kertaa mukana kun kävin ponyja katsomassa.
Eikä tarkoitukseni ole tunkea eskarilaista rattaisiin, vaikka mahtuisikin ;)
Mutta hyvä tietää, ettei ne ihan heti jää pieneksi, eikä näin ollen mene rahat hukkaan.
*surffaa brion sivulle väriä valitsemaan* =)
Kiitos vielä kerran!
ja hyvin mahtuu. Poika on 5 v., 113 cm pitkä ja painaa reilu 18 kg.