NYT ON NOLOO NYT ON NOLOOO!!!
Elikkä siis päätin yllättää mieheni töissä alapääkuvaviestillä. Otin siis alapäästäni kuvan, pienenä vinkkinä kun tulee töistä niin saisi vähän herkkua multa. Noh voi helv***i! Niiiii-in lähetin vahingossa sen viestin hänen äidilleen. Voi luoja!!!! :(((((((((((( Mä en enää voi nähdä hänen äitiään oikeeeestiiii!! Hävetys on yli 10.
Kommentit (10)
Anoppisi on todistettavasti ainakin kerran ollut sillai, joten eiköhän hän ymmärrä yskän, kun selität kenelle viesti oli tarkoitettu. Ei tuohon maailma kaadu. :)
Vierailija kirjoitti:
Anoppisi on todistettavasti ainakin kerran ollut sillai, joten eiköhän hän ymmärrä yskän, kun selität kenelle viesti oli tarkoitettu. Ei tuohon maailma kaadu. :)
No on kyllä sen luontoinen että pitää minua varmaan ihan huo**na. :(
Ei 35-vuotias nainen tee noin. Oot 10-vuotias trollipeikko, jolla on munat.
Kuittaat sen ”joku virus varmaan” ja kiellät koskaan ottaneesi mitään alapääkuvia lähettämisestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuittaat sen ”joku virus varmaan” ja kiellät koskaan ottaneesi mitään alapääkuvia lähettämisestä puhumattakaan.
Vttuviirus... jaa meneeköhän läpi.
Olen itse tehnyt tuota samaa mutta muiden puhelimilla. Mikäs sen hauskempaa kuin napata illanvietossa kuva hikisestä jalkovälistäni ja lähettää se joukkopostina puhelimen omistajan kaikille kontakteille.
Vierailija kirjoitti:
Ei 35-vuotias nainen tee noin. Oot 10-vuotias trollipeikko, jolla on munat.
Ei kaikki 35-vuotiaat naiset ole elämäänsä kyllästyneitä AV-mammoja. Kyllä tuollaista tekee useampi kuin uskotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Herppes?
Voi pientä, et sitten parempaa keksinyt.
Kuva jakoon tai ei uskota