Minkälainen ihminen ostaa kaupasta aina paprikaa?
Kommentit (32)
Sellainen joka tykkää paprikasta ja syö sitä paljon. Sellainen kuin minä ennen sappikiviä... :(
Paprika on leivän päällä parempaa kuin tomaatti.
Pakko-oireinen. Paprikaa on kyllä ostoskorissa usein, mutta ei AINA.
Makea paprika on ihan älyttömän hyvää. Syön liki joka päivä leivän päällä, salaatissa, silleensä. Sori siitä.
Pitää paprikasta. Laittaa koristeeksi leivän päälle. Tekee ruuaksi täytettyjä paprikoita.
Paprika on paljon parempi kuin vetinen kurkku tai ilman aurinkoa kypsynyt tomaatti.
Minä! Laitan salaattiin ja leivän päälle sellaisenaan. Ja wokkiin, uuniin, munakkaaseen.
No minä ostan joka kauppareissulla! :D Käytän sitä leivän päällä, salaateissa, wokeissa ja useissa muissakin ruuissa.
Mutta minkälainen ihminen kiinnittää huomiota toisen paprikanostotaipumuksiin? ;)
Joku ihan greisi varmaankin. Lääkkeet ottamatta tai jotain omg.
Joku joka tykkää paprikasta, tai haluaa c-vitamiinia, sitä siinä on julmetusti.
Minäkin tykkään, mutta se närästää.
Minä syön joka päivä puolikkaan punaista ja puolikkaan joko keltaista tai oranssia paprikaa ruisleivän kanssa. Leipää syön 2 siivua.
En varmaan koskaan kyllästy, hyvää on!
Siis mikä ap:n ongelma on?
Jos käy kerran viikossa kaupassa, varmasti ostaa useammankin paprikan jos tykkää niistä kokata ruokaa, laittaa salaattiin ja leivän päälle.
Minä - sen 1 kerran, kun käyn viikossa kaupassa, ostan a i n a paprikaa! Hui kamala, olen varmaan nyt loukannut ap:n tunteita. :/
Tällainen ainakin.
Ostan aina myös kurkkua, tomaattia, omenoita ja maitoa.
Paprika on hyvän makuinen ja terveellinen vitamiinipommi. Usein syön punaisia paprikoita yhden joka päivä.
Täh? Veikkaan ihmistä, joka pitää paprikasta.