Saako työtön nauttia kesästä?
Kesä on täällä, ihmiset ostelevat uusia vaatteita ja istukkelevat terasseilla. Mutta entästyötyömät? Saako myös työtön nauttia kesästä vai tuleeko työttömän sulkeutua kotiinsa, pysytellä pois näkyvistä ja katua olemassa oloaan? Kertokaa?
Kommentit (30)
Työttömien on etsittävä töitä. Voihan sitä nauttia siinä työpaikasta toiseen kävellessä, kun käy kysymästä työtä.
työ etsii tekijäänsä, itse aion kalastella kesän ja hake ruoka avusta ruokia
Iha sama saako. Minä kyllä nautin täpöllä.
harmi että ruoka-avuissa ei käy nuoria naisia, se olisi hyvä jos sen voisi yhdistää nuorten ihmisten deitti-tapaaamiseksi
Käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa...
Vierailija kirjoitti:
Työtön on kotona ja on yhteiskunnan käytettävissä. Myös työttömän lapset.
(Opin tämän viime kesänä, kun vein lapsia mökille. Sain velvoittavan kutsun tapaamiseen ja lensin paikalle vain todetakseni, ettei vastuuvirkailija saapunutkaan sovitusti).
Joo tämä on just näin totta! Työttömän pitää olla ihan koko ajan käytettävissä ja käyttövalmiudessa, stressaavaa.
Ihan törkeää toi että vastuuvirkailija ei sitten saavukaaan sovitusti.
Minä ainakin nautin. :) keväällä tuli tehtyä ihan tarpeeksi töitä ja työpaikkakin on hommattu jo syksylle niin miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa...
Eskolla mä ratsastan, kunnes autoni katsastan. Aho juoksee laukkaa, kun ruoska paukkaa. Jos esko väsähtää niin turpiin läsähtää ja matka jatkuu vaikka tripillä. Poliittinen eläin ei tunne kipua, eikä häpeää. Siksi sellaisella meno on niin kepeää.
Haista p*ska! T.tehdastyöläinen
(ei oikeesti, v*tuttaa vaan 100% huolella olla töissä kun pitäs olla mökillä puutarhahommissa näillä säillä. Mutta jos olisin ottanut lomaa, nyt tulisi rakeita)