Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työtön nauttia kesästä?

Vierailija
14.05.2018 |

Kesä on täällä, ihmiset ostelevat uusia vaatteita ja istukkelevat terasseilla. Mutta entästyötyömät? Saako myös työtön nauttia kesästä vai tuleeko työttömän sulkeutua kotiinsa, pysytellä pois näkyvistä ja katua olemassa oloaan? Kertokaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työntekijäthän ei siitä voi nauttia. Kesä päällä ja pakko kökkiä toimistolla. No onneksi meillä ei tarvitse vaan voi tehdä vaikka mökiltä kesätöitä. viime viikollakin yhdessä palaverissa taustaääninä lokin kirkumista.

Haista p*ska! T.tehdastyöläinen

(ei oikeesti, v*tuttaa vaan 100% huolella olla töissä kun pitäs olla mökillä puutarhahommissa näillä säillä. Mutta jos olisin ottanut lomaa, nyt tulisi rakeita)

Vierailija
22/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien on etsittävä töitä. Voihan sitä nauttia siinä työpaikasta toiseen kävellessä, kun käy kysymästä työtä.

Vierailija
24/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ etsii tekijäänsä, itse aion kalastella kesän ja hake ruoka avusta ruokia

Vierailija
25/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha sama saako. Minä kyllä nautin täpöllä.

Vierailija
26/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi että ruoka-avuissa ei käy nuoria naisia, se olisi hyvä jos sen voisi yhdistää nuorten ihmisten deitti-tapaaamiseksi

Vierailija
27/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa...

Vierailija
28/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön on kotona ja on yhteiskunnan käytettävissä. Myös työttömän lapset.

(Opin tämän viime kesänä, kun vein lapsia mökille. Sain velvoittavan kutsun tapaamiseen ja lensin paikalle vain todetakseni, ettei vastuuvirkailija saapunutkaan sovitusti).

Joo tämä on just näin totta! Työttömän pitää olla ihan koko ajan käytettävissä ja käyttövalmiudessa, stressaavaa.

Ihan törkeää toi että vastuuvirkailija ei sitten saavukaaan sovitusti.

Vierailija
29/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin. :) keväällä tuli tehtyä ihan tarpeeksi töitä ja työpaikkakin on hommattu jo syksylle niin miksi ei.

Vierailija
30/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa...

Eskolla mä ratsastan, kunnes autoni katsastan. Aho juoksee laukkaa, kun ruoska paukkaa. Jos esko väsähtää niin turpiin läsähtää ja matka jatkuu vaikka tripillä. Poliittinen eläin ei tunne kipua, eikä häpeää. Siksi sellaisella meno on niin kepeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän