Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella masentunut ja surullinen - en onnistunutkaan laihdutusprojektissani, vaan kesä on nyt ja minä olen edelleen lihava

Vierailija
14.05.2018 |

Olen keskivartalolihava, todella ruman mallinen ja epäterveellisen vatsakas. Yritin koko syksyn ja kevään laihduttaa - urheilen viikoittain useita kertoja (yleensä 3-4krt), syön terveellisesti ja vältän sokereita ja nopeita hiilareita. Mutta se ei auta. Syön ilmeisesti silti liikaa ja jos yritän rajoittaa kaloreita esim. 1200:n, niin muutaman päivän kuluttua syön tyyliin kaapit tyhjiksi ruuan- ja sokerinhimossani.

Olen niin äärettömän pettynyt, surullinen ja masentunut. Tärkeä tilaisuus tulossa ensi viikolla, eikä mitään enää tehtävissä. Olen lyöty. Hävettää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoituksesi on saada rasvaa pois kehostasi, niin unohda hetkeksi myös rasvat.

Vierailija
2/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua!

Yritin itsekin nyt keväällä saada takaisin vuoden takaista kroppaani, jonka sillon onnistuin hankkimaan. Mutta ei perkele. Onneksi oma kesäloma vasta heinäkuussa, ajattelin jäädä nyt nälkäkuurille siihen asti ja kyykätä takapuolta proteiinijuomat silmissä kiiluen. 

Ja nyt lähdet tähän mukaan! Voin tulla tänne tsemppailemaan sua jatkossakin. Muista, että kauniilta voi näyttää kuka tahansa. Hymyile, meikkaa, käy kampaajalla, naura!

T. Jos ei nyt bikini- niin kesämekkovartalo heinäkuu 2018

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskivartalolihava, todella ruman mallinen ja epäterveellisen vatsakas. Yritin koko syksyn ja kevään laihduttaa - urheilen viikoittain useita kertoja (yleensä 3-4krt), syön terveellisesti ja vältän sokereita ja nopeita hiilareita. Mutta se ei auta. Syön ilmeisesti silti liikaa ja jos yritän rajoittaa kaloreita esim. 1200:n, niin muutaman päivän kuluttua syön tyyliin kaapit tyhjiksi ruuan- ja sokerinhimossani.

Olen niin äärettömän pettynyt, surullinen ja masentunut. Tärkeä tilaisuus tulossa ensi viikolla, eikä mitään enää tehtävissä. Olen lyöty. Hävettää.

Söit vääränlaista ruokaa. On sulla vielä  mahis laihtua kesän aikana kunhan mietit noi ruokajutut uusiksi.

Vierailija
4/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri.

Vierailija
5/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kaloria on todella vähän. Ei ihmekään kun tulee mässäilypäiviä jos harrastat liikuntaa ja sitten nälkiinnytät itseäsi noin. Luin että energian puute ja rankka liikunta lisää stressitasoja ja kortisolin tuotantoa mikä kerryttää rasvaa sisäelimiin. Muista lepo ja riittävä terveellinen ruoka tarpeeksi usein. Nälkiinnyttämällä ja dietoimalla et tule laihtumaan.

Vierailija
6/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap laskenut kaloreita ihan tarkkaa päiväkirjaa pitäen?

Kuulostaa nimittäin aika mahdottomalta, ettet laihtuisi kuvaamallasi tavalla. Kaloreita kun ei imeydy kehoon ilman että ne pistetään suun kautta mahaan.

Vierailija
7/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutukseen kuuluu näläntunne. Juo vettä paljon ja tuo asenne on aivan väärä.

Jos jotain haluaa, ei se helpolla tule. 

Ärsyttävää itsesääliä.

Ota se haasteena. Makeannälkään suosittelen taateleita tai Atkins patukoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän