Teippitahrat seinässä
Olen muuttamassa pois vuokra-asunnosta ja olisi aika laittaa kämppä kuntoon. Minulla oli kaksipuolisella teipillä valokuvia seinällä ja poistin jo yhden teipin. Jää ikävä liimajälki ja maalipintakin on vähän kärsinyt. Ostin jo oikean sävyistä maalia, mutta mikä on järkevin tapa poistaa nuo teippitahrat alta? Lähteekö jollain aineella, esimerkiksi kynsilakanpoistoaineella vai onko paras raaputtaa jollakin. Vinkkejä kaivataan.. Olen siis varautunut siihen, että maalit lähtee teippikohdista ja joudun maalaamaan. Siihenkin saa toki antaa vinkkejä, miten saisin mahdollisimman siististi maalattua. Haluaisin kovasti saada takuuvuokran takaisin..
Kommentit (4)
Ammoniakilla meillä ainakin pestiin seinät sen jälkeen, kun ne maalattiin tapettien poiston jälkeen.
Mutta muista hyvä tuuletus huonessa, joillain menee ammoniakin katkusta helposti taju.
age is just a number kirjoitti:
Ammoniakilla meillä ainakin pestiin seinät sen jälkeen, kun ne maalattiin tapettien poiston jälkeen.
Mutta muista hyvä tuuletus huonessa, joillain menee ammoniakin katkusta helposti taju.
Siis tarkoitin: ammoniakilla pestiin ENNEN maalausta, tapettien poiston jälkeen :D
Kokeile voita, vaihtoehtoisesti fairya ja lastaa, tai jos ne ei auta niin ksyleeniä http://www.kiilto.com/fi/tuotteet/kiilto-ksyleeni/. Mineraalitärpättikin voi toimia.
Tärpätillä