Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perhettä nämä helteet ainakin koettelee

ilonpilaaja.
14.05.2018 |

Siitepöly ärsyttää, allergialääke väsyttää, kuumuus tekee huonovointiseksi.. niin lapset kuin aikuiset. Kamalaa sanoa mutta kunnon vesisade just nyt piristäisi kummasti!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.  Minulla on siitepölyallergia, esikoisella astma ja siitepölyallergia, miehellä pelkkä astma. Kaikki ovat väsyneitä, hierovat silmiään ja yskivät, astmapiiput suhahtelee ja öisin on vaikea nukkua.

Lakanat pitäisi vaihtaa joka päivä, ettei hiuksissa kulkeudu siitepölyä sänkyyn , ovia ei voi pitää auki.

Vierailija
42/45 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi yöllä rankkasade, tekisi hyvää ja pölyäminenkin helpottuisi. Ja ai miten ihanan raikas ilma olisi aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan ei ole allerginen, mutta silti nämä lämmöt alkaa olla aika sietokyvyn rajoilla. Yhtään lämpimämpää ei tarvitsis olla mun mielestä. Meillä myös siis alle kouluikäiset lapset (huom! terveet lapset) moittivat liikaa lämpöä. Kinuavat sisälle, kun ulkona on liian kuuma.

Kyllä auringonpaiste ja lämpö on kivaa, mutta kuumuus ei. Arkena kun ei ole mahdollista loikoilla rannalla aamusta iltaan, välillä veteen pulahtaen.

Vierailija
44/45 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvikaisena tämä helle on yhtä helvettiä.

Ekg:ssä pitää ravata joka toinen päivä eikä saa rasittua eikä stressata.

Ja sitten vielä hoetaan että nyt pitää nauttia.

En nauti, enkä edes yritä.

Syksyä odotan kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
45/45 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, ite oon 95kg painava norsu, eikä mulla oo mitenkään erityisen kuuma. Toissavuonna kun olin 130kg niin kyllä sydän jyskytti ja per*e märkänä koko ajan.

Nyt juonkin smoothieita ja syön kasvisruokaa niin ei hiki liikaa lennä. Ainut mikä vähän haittaa on keuhkoputkentulehdus + allergia...mutta nenän/silmien kutinaan on allergialääke auttanut.

Kotona on mukavan viileä olla. Verhot kiinni niissä ikkunoissa, missä aurinko paistaa sisään. Pakko myöntää, että pariin päivään en ole tuulettanut, kun en halua siitepölyä sisään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän