Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olet yhteydessä parhaimman ystäväsi kanssa?

Vierailija
14.05.2018 |

Oli se sitten puhelun, viestin, facebookin, tapaamisen tai minkä vaan kautta, kaikki lasketaan tähän mukaan. Kerrohan myös minkä ikäinen olet :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin onnekas, että mulla on kolme läheistä ystävää. Kahden kanssa olen tekemisissä n.kerran kuukaudessa niin, että näemme. Viestejä laitamme sillointällöin. Kun nähdään, juttu jatkuu siitä mihin jäätiin. Yhden kanssa taas ei nähdä niin usein, mutta viestittelemme taas whatsappilla paljon. Kun sukulaiseni muutama viikko sitten kuoli, tiesin kyllä heti keneltä saa tukea ja lohtua.

Olen 39

Vierailija
2/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikkoon pitempi videopuhelu + viestejä pitkin viikkoa milloin mistäkin asiasta.32v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari kuussa laitetaan viestiä tai nähdään. 24v.

Vierailija
4/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa soitellaan, mutta tavataan vain kerran vuodessa pitkän välimatkan takia. 

N46

Vierailija
5/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan yhden kaverin, joka ottaa yhteyttä noin kerran vuodessa.

Vierailija
6/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ystäviä.

N47

Vierailija
7/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa tai parissa. Juttu jatkuu usein siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.

M62

Vierailija
8/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Ikäni 29 v, ystäväni ikä 66 v. Päivittäin whatsappaaillaan ja kerran pari viikossa nähdään. On ainoa ystäväni.

Vierailija
9/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari snäppiä laitetaan muutaman kerran kuukaudessa, whatsappia ehkä kerran kuussa, nöhdään muutaman kuukauden välein. Kuulostaa todella vähältä mutta juttu jatkuu aina siitä mihin jäikin ja tää tahti on hyvä kahdelle omaa aikaa rakastavalle ja paljon töitä tekevälle vuorotyöläiselle :D sekin on syy miksi nähdään niin vähän vaikka lähekkäin asutaankin kun työajat on niiiin epäsäännölliset molemmilla ettei vaan sopivaa rakoa aina löydy vaikka kuinka yrittää.

Vierailija
10/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari snäppiä laitetaan muutaman kerran kuukaudessa, whatsappia ehkä kerran kuussa, nöhdään muutaman kuukauden välein. Kuulostaa todella vähältä mutta juttu jatkuu aina siitä mihin jäikin ja tää tahti on hyvä kahdelle omaa aikaa rakastavalle ja paljon töitä tekevälle vuorotyöläiselle :D sekin on syy miksi nähdään niin vähän vaikka lähekkäin asutaankin kun työajat on niiiin epäsäännölliset molemmilla ettei vaan sopivaa rakoa aina löydy vaikka kuinka yrittää.

Ainiin ja ikää molemmilla 26.

Vierailija
11/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Ikää 27 vuotta

Vierailija
12/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan yhden kaverin, joka ottaa yhteyttä noin kerran vuodessa.

Itse vaihdan parhaan kaverin kanssa muutaman s-postin vuodessa. Viimeksi nähtiin kesällä 2015.

Vierailija
13/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia kertoja päivässä. Ihan joka päivä. 26v 

Vierailija
14/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras ystäväni ja emme nyt ihan 24/7 olla yhteydessä kun kerran töissäkin käydään, muttei paljon puutu kun joskus työskentelemme yhdessä. Naisista parhaat ystäväni ovat opiskeluajoilta ja olen viimeksi ollut yhteydessä kuusi vuotta sitten. Sisareni lasken myös ystävikseni ja toisen kanssa puhun puhelimitse vähintään kerran viikossa ja toisen kanssa kerran kuussa. Tuttavia on lähinnä lasten harrastusten kautta tulleita ja nyt kun lapset on jo niin isoja, että hoitelevat itse asiansa ja kyytinsä,niin heitä ei tarvitse tavata onneksi juuri koskaan.

Vierailija
15/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, joka ikinen päivä viestien välityksellä, monen monen viestin! Ja vedet silmissä nauretaan. Näemme n. kolme kertaa vuodessa viikonlopusta kahteen viikkoon, ja silloinkin naurattaa samalla tavalla. Ja kaikesta voi puhua avoimesti, itkeä ja olla oma itsensä. Pieni välimatka ei vaikuta ystävyyteemme.

Vierailija
16/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuukaudessa viestitellään tai kaveri soittaa minulle tai peräti käyn kylässä. Enempää en jaksaisikaan ja kyseessä on ainoa kaverini. 30v.

Vierailija
17/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitellään päivittäin ja tavataankin melkoisen usein, olen 27v ja ystävä muutaman vuoden vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän