Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄSIKSRVOJEN VAHAAMINEN/SHEIVAAMINEN

Auttakaa :(
14.05.2018 |

Elikkäs oon 15v tyttö ja en oo oikeesti ikinä nähnyt kellään nain tummia ja pitkiä käsiksrvoja kuin mulla!! Siis ne on vaa niin ällöttäviä ja en oo kyl ikin aatellu et sheivaisin ne mut täs rupesin miettii et voisin ehkä poistaa ne varsinkin kun kesä on tulossa. En kyl haluis sheivata niitä vaan poistaa vahaliuskoilla jotka on tarkoitettu jaloille. Saako niillä edes poistaa käsikarvoja? Help meee

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää käsikarvoihin. Yleensä suositellaan tekemään koe, eli poistamaan pieneltä alueelta ja odottamaan 24 tuntia. Jos ei tule ärsytystä, voi ottaa koko alueen.

Vierailija
2/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan kaikki karvani epilaattorilla. Suosittelen sitä, se nipistelykipu kestää vain vähän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi tai jalkakarvat on yllättävän iso turnoff naisessa.

Kävin perjantaina treffeillä ja katselin että naisella oli karvaiset kädet :d

Ei voi olla iso vaiva sheivata tai epiloida niitä pois..

Vierailija
4/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käsikarvojen valkaisemista, häviävät silloin paremmin ihon sekaan, mutta ei tule näppyjä, sisäänkasvavia karvoja, ja sänkeä kun nyppäisyn sijaan karva katkeaakin ym, mitkä ovat hyvin monilla epiloijilla riesana.

Vierailija
5/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sheivata. Itse nypin ihan sormin kun jaksan, jos en jaksa niin sokeroin. Ei ole ikinä tullut käsivarsiin sisäänpäinkasvaneita karvoja.

Vierailija
6/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi tai jalkakarvat on yllättävän iso turnoff naisessa.

Kävin perjantaina treffeillä ja katselin että naisella oli karvaiset kädet :d

Ei voi olla iso vaiva sheivata tai epiloida niitä pois..

Jep.

Kaikki karvat naisen nenästä ja niskasta alaspäin on turn-off (poislukien ahteriin yltävät hiukset).

t. Mies

Vierailija
7/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä voisin niitä valkaista, mutta kun mulla ne on niin pitkiä ja niitä on niin paljon ni ne silti huomaa vaik ois ihan valkosia :(

Vierailija
8/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden käsikarvojesi olla. Tolkuton tämä nykyinen tyylisuuntaus. Käsi- sääri- alapää karvoja ei saisi olla yhtään. Mutta hiuksia pitää olla ja paljon, jos ei omat riitä laitetaan muovitukkaa lisäksi. Kulmakarvat maalataan reippaasti överiksi ja ripset, hah hah haa. Kamalia viuhkoja näkee joillakin pissisvaiheeseen jämähtäneillä.

Vierailija
9/9 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan mun käsikarvat säännöllisesti. Hyvin toimii, ei ole ollut ongelmia sisäänkasvaneiden karvojen kanssa. Yleensä kuorin ihon samalla kertaa kun sheivaan, silläkin on varmasti vaikutusta asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi