Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa omat säärikarvat töissä

Vierailija
14.05.2018 |

En toistaiseksi (ehkä tilapäisesti, ehkä pysyvästi) ajele säärikarvojani. Nyt kun säät lämpenevät ja olisi kiva käyttää töissä mekkoja, hameita ym. vaatteita, jotka paljastavat sääret ja nilkat, huomaan muodostavani karvoista ongelman. Haluan pitää säärikarvojani, mutta hävettää jostain syystä ajatuskin, että joku töissä huomaisi ne. En kai oikeastaan halua vetää itseeni mitään ylimääräistä huomiota tai herättää kysymyksiä.

Vituttaa, että naisena tekee tällaisestakin ongelman. Säärikarvat tuntuvat kainalokarvojakin suuremmalta tabulta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin yleensä olen ajelematta säärikarvojani. Töissä pitää vaihtaa työvaatteet eli muutkin saattavat nähdä ne. Välillä joku vähän tuntui niitä vilkaisevan. Pari kertaa sorruin häpeäajelemaan ne, mutta lopulta kuitenkin päätynyt aina, etten sitten jatkakaan niiden ajelua. Mutta sitten mulle tuli tilanne, jossa nolostuin jotenkin hirveästi niistä karvoista ja nykyään ajelenkin jo melko usein ne, jos tiedossa on jalkojen esittelyä. Tämä on tyhmä ja turha juttu, mutta mua kävi vaan hävettämään, kun olin gynellä ja hän katseli mun jalkoja inhoten. Silloin tuntui, että jos jopa ammatti-ihminenkin on noin äimänä mun karvakintuista, niin entäs muut sitten? En pystynytkään siis olla välittämättä muiden mielipiteistä. :(

Vierailija
22/26 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa äärimmäisen typerää käytöstä gyneltä, ja rohkeutta ja tsemppiä säärikarvojen esittelyyn kaikille!

Itse olen ollut ajelematta jo yli vuoden. Osittain ärtyvän ihon ja nopean sängenmuodostuksen takia, osaksi eräänlaisena sosiaalisena ja henkilökohtaisena kokeena. Aluksi hävetti kaikilla julkisilla paikoilla, mitä sitten yritin kompensoida niin, että mainitsin omat karvaiset jalkani ääneen, jos ajattelin muidenkin ne huomaavan. Jossain vaiheessa en enää kokenut tarvetta selittelyyn, ja nykyään oon vaan cool, kun uskallan pitää hienoja pitkiä säärikarvoja, joihin kaikilla ei ois munaa B) Äärimmäisen harvoin kukaan on mitään kommentoinut, joskus naispuoliset kaverit ihailee ja (mies)kumppani ei varmasti enää edes antaisi mun sheivata.

Välillä tulee kyllä asiallisempia työtilanteita, joissa koen pientä epävarmuutta. Mutta jos minä en riko työelämän säärikarvatabua, niin kukas sitten? Ehkä ne kannustavat muitakin olemaan hiukan enemmän omia itsejään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan kiinnittäneeni toisen naisen säärikarvoihin huomiota, vaikka veikkaan ettei kaikki jotka vastaan on tulleet paljain säärin ole olleet silkinsileitä posliinisääriä :) Kainalokarvoihin joskus, mutta ei sekään ole ollut mikään "hyi ällöä"-fiilis, vaan ennemmin "oho, rohkeaa, moni ei uskaltaisi!".

Vierailija
24/26 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Aja pois. Olisikin niin helppoa

Aamulla ajan niin illalla jalassa on sänki. Mustat pisteet näkyvät.

Ihotyyppi on herkästi ärtyvä. Ajamisen jälkeen iho on punainen ja kutisee.

Karvat kasvavat ihon alle. Kutisee ja kuorita ei auta.

Epilointilla sama juttu.

Karvat vai kutisevat ja haavaiset jalat?

Ei Ap.

Mä ajan kaksi kertaa viikossa suihkussa, ensin laitan hiustenhoitoainetta hieman vedellä laimennettuna sääriini. Sitten ajan, enkä edes kovin tarkkaan. Mullakin helposti ärtyvä iho ja mustat ihokarvat. Epilaattorilla kasvoi aina sisään karvat, ja tuli isoja finnejä. Koen ajelun helpommaksi ja ihoystävällisemmäksi. Pieni sänki ei haittaa, kunhan ei ole yli kolmen päivän sänkeä. Hiustenhoitoaine jättää ihon pehmeäksi, eikä sääriä tarvitse välttis rasvata touhun jälkeen.

Vierailija
25/26 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen näyttää paremmalta ilman säärikarvoja

Vierailija
26/26 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan säärikarvat vahalla, niin ne eivät ihan heti kasva ja kun kasvavat, niin ne ovat hentoisia ja vaaleampia. VArmaan sokeroinnilla saisi saman tuloksen, mutta vahalla on helpompi. Ajelusta jää vain ikävä sänki ja karvat kasvavat tyyliin seuraavana päivänä takaisin.