En voi enää elää suhteessa josta läheisyys ja seksi puuttuvat
Olen aivan kyllästynyt yrittämään puhumalla ratkaista suhteen suurimpia ongelmia kuten sitä, ettei läheisyyttä ja seksiä ole lähimainkaan tarpeeksi. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu, että suhteessa olisi fyysistä hyvänä pitämistä jollain lailla joka päivä ja jos se ei vähintään parissa kuukaudessa ala johtaa siihen että seksiäkin on vähintään noin viikottain, suhteella ei tulevaisuutta ole. Koska tilanteessa kyse ei ole mistään erektiovaikeuksista vaan siitä, että miehellä on tullut jokin henkinen lukko läheisyyden ja seksin suhteen. Tajusin siis ettei se puhumalla lähde vaan minun on nyt vain jaksettava olla aloitteellinen noissa fyysisissä asioissa ja se on se viimeinen kivi jonka käännän tässä nähdäkseni, onko suhteella tulevaisuutta.
Kommentit (14)
Ja jos vielä vuoden päästä kärsin samasta fyysisen kontaktin puutteesta kuten nyt, alan hakea sitä muualta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että olet sisäistänyt naistenlehtien katkerien vanhojen naisten ja homomiesten ohjeet noin hyvin.
Onnea valitsemallasi tiellä!
Mitä meinaat? Eikö mielestäsi parisuhteeseen kuulu läheisyys ja seksi? Ap
Onko jonkun mielestä suunnitelmani jotenkin pielessä? Tarkoitukseni on siis olla jatkossa joka päivä aktiivinen tässä läheisyysasiassa, ei mitenkään tungetelevasti kuitenkaan. Ja puhua vähemmän. Seksialoitteita en tee suoraan koska mies varmasti kyllä tekee seksialoitteen läheisyysaloitteen seurauksena jos haluaa. Ongelma onkin enemmän läheisyydessä kuin seksissä ja jos läheisyyden saa toimivaksi suhteeseen, seksi seurannee perässä. Ap
Onneksi en ole tuolloanen toisen paijailusta riippuvainen nuija.
Puhkianalysoitu suhde. Romanttista.
No en mä kyllä usko että tuo teidän tilanne paranee sillä että käyt entistä ahdistelevammaksi. Ala käymään hieronnoissa, kampaajalla, osta uusia vaatteita, käy ulkona syömässä yms. Ole itse oman itsesi hellijä.
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä usko että tuo teidän tilanne paranee sillä että käyt entistä ahdistelevammaksi. Ala käymään hieronnoissa, kampaajalla, osta uusia vaatteita, käy ulkona syömässä yms. Ole itse oman itsesi hellijä.
Ei mies kuulemma koe lähestymistäni ahdisteluna, jos en lähesty ahdistavasti. Teen noita mainitsemiasi asioita jo, ei se kompensoi parisuhdeläheisyyttä. Aika surkeaa jos moni ajattelee ettei pidempäään suhteeseen kuulu fyysinen kontakti, joka on hyvinvoinnilleni välttämätöntä ja minulla on oikeus elää sen mukaisesti. Ap
Kylmä suhde on kamala. Itse löysin rakkauden ja kosketuksen muualta ja erosin.
Mikä se sellainen parisuhde on, että ei nukuta yhdessä, lähestyminen torjutaan kyynärpäällä ja seksiä ei 2,5 vuoteen! Ei mitään selitystä, vaan täydellinen hiljaisuus ja mökötys, kun yritti ottaa asiaa puheeksi. Olin todella ahdistunut ja oloni huono ja se heijastui kaikkeen. Eron jälkeen kyllä tuli selväksi ettei miehen puolelta rakkaudesta ollut kyse. Välittömästi oli hällä uusi nainen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun mielestä suunnitelmani jotenkin pielessä? Tarkoitukseni on siis olla jatkossa joka päivä aktiivinen tässä läheisyysasiassa, ei mitenkään tungetelevasti kuitenkaan. Ja puhua vähemmän. Seksialoitteita en tee suoraan koska mies varmasti kyllä tekee seksialoitteen läheisyysaloitteen seurauksena jos haluaa. Ongelma onkin enemmän läheisyydessä kuin seksissä ja jos läheisyyden saa toimivaksi suhteeseen, seksi seurannee perässä. Ap
Koeta muistaa, että elämässä on paljon muutakin kuin läheisyys ja seksi. Niinhän sitä miehillekin aina sanotaan.
Anna miehen olla nyt rauhassa tai ainakin ole todella varovainen lähestymisiesi suhteen. Voi olla että hän kokee sen ahdistavaksi vaikka sinä et sitä huomaa.
Huolehdi että hän saa mahdollisen stressinsä purettua ja anna hänelle omaa aikaa harrastaa yms. Sitten kun mies on rentoutunut, niin alat järjestämään yhteistä aikaa. Kun yhdessä olo sujuu mukavasti niin on helppo lisätä läheisyyttä ja seksiä. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta muistaa, että elämässä on paljon muutakin kuin läheisyys ja seksi. Niinhän sitä miehillekin aina sanotaan.
Anna miehen olla nyt rauhassa tai ainakin ole todella varovainen lähestymisiesi suhteen. Voi olla että hän kokee sen ahdistavaksi vaikka sinä et sitä huomaa.
Huolehdi että hän saa mahdollisen stressinsä purettua ja anna hänelle omaa aikaa harrastaa yms. Sitten kun mies on rentoutunut, niin alat järjestämään yhteistä aikaa. Kun yhdessä olo sujuu mukavasti niin on helppo lisätä läheisyyttä ja seksiä. Kyllä se siitä.
Ei. Yhdessäolo sujuu jo muuten mukavasti, vain läheisyys puuttuu. Mies ottaa kyllä omaa aikaa, se ei minun antamisesta ole kiinni. Nyt on aika lisätä läheisyyttä, olen tinkinyt tästä omasta tarpeestani jo niin pitkään. Ap
Jos nalkuttaa ja vaatii, niin eivät miehet sitä yleensä kestä. Siitä lähtee etääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nalkuttaa ja vaatii, niin eivät miehet sitä yleensä kestä. Siitä lähtee etääntyminen.
Entä jos mies nalkuttaa ja vaatii? Mitä nainen tekee?
Hyvä, että olet sisäistänyt naistenlehtien katkerien vanhojen naisten ja homomiesten ohjeet noin hyvin.
Onnea valitsemallasi tiellä!