Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani antaa 7- ja 10-vuotiaiden lasten valvoa 22 - 23 asti - en jaksa enää

Syysasteri
14.05.2018 |

Mitä voisin tehdä, kun meillä kumppani antaa 7- ja 10-vuotiaiden lasten valvoa 22 - 23:een asti joka päivä?

Olen yrittänyt olla mukana iltatoimissa, mutta kumppani on opettanut lapset - tahallisesti tai tahattomasti - siihen, että vain häntä täytyy totella. Olen kokeillut houkutella muksuja iltapalalle ja hammaspesulle ajoissa puoli yhdeksän aikoihin, mutta kumppanilla on joka ilta jokin omasta mielestään supertärkeä projekti(kuten pyykkien lajittelu), jonka valmistumista muksut sitten odottelevat ympäri asuntoa juoksennellen ja yliväsymyksen yllättäessä toistensa kanssa nahistellen.

Minulla taas olisi töihin liittyvää paperityötä, jonka haluaisin hoitaa mieluiten yhdeksän-kymmenen aikoihin. Kun hiljaisuus lopulta koittaa lähempänä yhtätoista, olen itse jo niin väsynyt, että paperitöissä tulee tehtyä ajatusvirheitä. Olen esittänyt, että laitetaan lapset aiemmin nukkumaan, niin iltaa jäisi aikuisille enemmän hoitaa omia asioita. Tekisin mieluummin tärkeät työt aiemmin illalla, pyykkejä nyt voin viikkailla myöhemminkin illasta, sillä se ei vaadi syvällistä ajatustyötä. Olen tarjoutunut hoitamaan iltatoimet, jotta lapset olisivat aiemmin nukkumassa, mutta toinen ei tarjoa siihen lainkaan tukea. En jaksa enää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi auki, aika pihalle.

Vierailija
2/2 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kumppani? Jos lapset ovat yhteiset, niin sinä et vain kokeile houkutella heitä aikaisemmin nukkumaan, vaan huolehdit, että he menevät ajoissa nukkumaan ja sillä siisti. En nyt ymmärtänyt ollenkaan mikä ihmeen ongelma tässä on.

Ainakaan minulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa ottaa vastuuta omiin käsiini, vaan teen niin kuin parhaaksi katson ja en neuvottele, jos en neuvottelua tarpeelliseksi katso. Lasten kanssa varsinkaan en neuvottele, vaan vanhempana toimin niin, että se etenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi